Iller på TV
Nu ikväll var det ett program med iller på tv enligt min farbror.
går att se här http://svtplay.se/t/113657/naturfilm
ska precis kika på det nu =)

det börjar om den svartfotade illern ca 25min in i programmet
Jag satt och bläddra igår när jag såg det, missade dock största delen med the blackfooted ferrets. Så tack för länken

ja jag tyckte det var mycket intressant. visst finns det folk här som stödjer detta med pengar ibland? eller jag kanske tänker på något annat då?
#3 min valpkull förra året är fadder till en svart fotad iller. Planen är att varje kull som föds hos mig skall bli fadder till en "egen"

#4 nej vad roligt. jag funderar på att skaffa en som minne av mina bortgångna illrar. ska kika runt lite mer ingående på deras sida först
Shit va söta dom var
och va bra att dom bryr sig! Dessutom verkar dom bo bra :)
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

#6 ja uppfödningsburarna var väl inte det bästa. men fanns ju en andledning till att det var sterilt och det var ju bra olika steg dom hade iaf tycker jag så överlag var det okej =)
Jag gillade att dom fick tillbringa 1 månad i uthängnaderna och dom var ju stora och fina med olika tunnlar :) Sen känns det proffisionellt att dom vårdade om hälsan så mkt och bara gav rått kött osv samt lät dom bo bra men sterilt, dom gör det ju för att dom ska ha chans att komma tillbax till de vilda utan att bli utrotningshotade ^^
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

jo och dom olika stegen gör att dom behåller sina ilda instinkter =)