flytta hit!

alla medlemmar i STIF borde få en bostad här ---->
Moahahaha har du hittat iller stigen???? jag har bara sett dem på karta! erkänn du gått å letat å letat ;) häftigt kort….

njae har en kompis som bor nära.. och sen har man ju brevbärarkontakter… :P

har ett till kort.. inte riktigt lika bra men ändå..

UNDERBAR bild, well done!

kan ju också nämna att den är en tvärgata till bävervägen och att nästa tvärgata heter utterstigen
hahha jag måste verkligen flytta dit tror jag trevligt område eller? ;P

mjo ligger bland dom andra snobbvillorna i bromma (abrahamsberg)

nära till idrottsplats, tunnelbana samt spårvagn, skolor inom gångavstånd samt mer än 1 dyr bil (bmw, porshe, ferrari och mercedes) per hushåll
haha ja all vi kan flytta dit med våra pälsar hehe

japp, det går in rätt många i en äkta smobbvilla=p
låter som en bostad för mig…får man porschen på köpet? hehehe

jajaj det tro jag, nått måste ju ingå när man köper en villa för minst 4 miljoner=)

ojj, vad häftigt att det finns ngt som heter illerstigen :) häfriga bilder :)

finns 4 sånna skyltar på en gatstump som är kanske 15 meter.. tror ni man kan "låna" en =p hihi

hha, det skulle säkert bli populärt om vi började låna skyltar .-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

men inte behöver dom väl fyra på den lilla stumpen…. 
Här i Umeå finns Illervägen. Men där kan man inte bo :( Det ligger mitt i ett industriområde typ…

#17: Där kan de väl inte sakna skylten .-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Tror om jag inte minns helt fel att vi har en illergata här i kungälv oxå- men kan ha fel
skulle skaffat en sådan för att sätta på väggen hemma
-kan det bli coolare-
yes illergatan finns i både Kungälv å västrafrölunda…tror nästan jag får ta mig en tur dit…nattetid hehehe
o shit, kan bli knepigt o fixa ett sånt kort där mina föräldrars hus bor- rävstigen… bör jag ens nämna att det finns många roliga sätt att skriva rävstigen fel på… räkstigen, rövstigen.. fler finns ;)
fin bild iaf!!
Sajtvärd på Iller.ifokus
haha klockrent
18# Haha, problemet är bara att det bara finn en skylt som sitter fastsvetsad i en busskur… Den är inte så snygg heller, med en massa siffror på busslinjer. jag kan försöka ta kort på den och lägga i den här tråden :)

det är bra.. jobba jobba!

#21.. tips: ta iller, doppa iller i rödfärg, sen går väl vem som helst på att det är en räv! :D
Appropå räv så går mina tankar till den shetland sheepdog hunden vi hade förr som ett gäng tonåringar trodde var en vargunge.. *skakar på huvudet*
Sara

Finns en här bland snobbarna i saltsjöbaden oxå :)
kul och se bild på Illerstigen =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.