Ciparn!!
Min Evelina kommer från sonias dotter.
MVH Sofia
Medarbetare Akvariefisk.ifokus
ja, precis. det var hennes dotters illrar men det var sonia som hade dom och skötte dem. När fikc du hem henne ?
Kommer inte riktigt ihåg. 2 månader sedan kanske.
MVH Sofia
Oj, men är inte evelina en valp? jag köpte därifrån nu i söndags. Hennes kille körde upp honom till södertälje. Måste hon ha haft en till kull såna fall , eller ? För att jag kollade nu i hans öron och det verkar som att hennes illrar bär på skabb. Har Evelina nåhot ?
Evelina är 3 , men inge skabb va jag har sett.
MVH Sofia
Okej, det var alltså en av dom vuxna som du köpte som dom la ut på blocket? Nej , jag köpte emn valp och han har förmodligen skabb. Suck. Men finns dte någon annan här innne som kasnke köpt en valp då? :)
Japp, jag köpte en av dom äldre. Himla synd att du råkade så illa ut =/ Hoppas det löser sig.
MVH Sofia
tack så mycket :)

japp jag tänkte köpa en valp från henne och undrade hur era valpar är om dom verkar bra?
Okej. Ja, jag fick hem en valp ifrån henne i söndags. Han är mycket bitig men annars jätte snäll. Han går mycket bra ihop med min andra iller dessutom. Men Sonia beskrev honom som att han inte bet när han bodde hemma hos honom, han var så snäll så att dom ville behålla honom. Men sedan hade dom en hona hemma kvar av valparna och hon var tydligen ganska bitig. Men jag tycker du ska höra med henne om det går skabb hos hennes illrar, för att min lilla som jag fick hem av henne i söndags har tydligen det, så att jag förösker att få tag i henne, men hon vill inte svara :@
Hör gärna av dig till mig om du pratar med henne för att jag behöver veta och hon vill ju tydligen inte prata med mig !

ok för jag har inte tittat på den än men tänkte åka dit imorgon troligen men om den är väldigt bitig så blir jag orolig verkar dom vara problematiska av sig eller för jag har aldrig haft iller förut och vill görna att den inte ska vara så bitig av sig.
men det kanske är normalt när dom är så små?

#13 hur gammal är han? Ser så liiiiten ut..

va goo han kan väll inte bitas=)
han är 8 veckor