Säljer saker
Rensar ur alla gömmer och vrån och har hittat lite saker som jag tänkte sälja av. lägger upp sakerna här allteftersom jag hittar dem ;)

OBS, det KAN vara så att jag kan få med grejjorna till Vinterildérn (eller så kanske någon kan ta med sig dem) för att slippa frakten. annars bor jag i Borås om man vill hämta själv. =)

rosa megabaouta barngym. funkar ypperligt bra i en valphage eller till valpar eller bara illrar som gillar rosa :P tog med min atlas 40 på bild för att man ska kunna se någorlunda hur stor den är. inköpt i frankrike. aldrig andvänd
den rasslar, finns en liten spegel, ett litet kryp in, går att knyta fast i saker, utstående öron man kan tugga på. herrejessus du kan t.om andvända den på ett barn :P
150kr + frakt.

Om ni undrar varför det försvinner inlägg så är det för att jag har bett en av medarbetarna att ta bort sålda annonser och kommentarer till dem =)

Har du någon aning om hur mycket frakten blir för ställning(ar) till hängmatta, #58?

#65 om jag skickar med frimärken bara så går frakten på 36kr för bara ställningen =)

#66 Det låter intressant, jag återkommer under kvällen :)

#71 absolut ;) håller på att slänga ut lite rör och grejjor igen som jag hittade i källaren :P så hojta här ller skicka ett PM =)

Har du missat mitt inlägg #64 Hayley ?

#80 OJ förlåt!!
jag läser på tok försnabbt ibland och läste " de går att koppla ihop med dessa" :S alltså som ett påstående och inte en fråga -.- men svaret är ja, iaf bollarna går att koppla ihop, är inte helt 100 på att det går med rören men jag tror att dom ska kunna kopplas ihop också, dom kommer ju ifrån samma tillverkare och säljs i samma kategori så det bör gå =)

#81 ja för jag är brydd hur man kopplar ihop dom nämligen =/
Jag vill gärna köpa dom då!
Antar du vill ha pengar in på ett konto innan du skickar? Du kan väl maila kontot till mig: zurvivings@live.se
Hur snabbt efter du fått pengarna skickar du grejerna?

*puttar upp lite*
finns bläckfisken kvar? :)

#88 jupp, bläckfisken finns kvar ;)
Vad blir frakten? :)

#90 45 kr. =)

*putt*
Om bläckfisken och illerschampoot fortfarande finns kvar så köper jag dom gärna ^^ och flexikopplet! :)

#93 bläckfisken och illerchampot finns kvar, flexikopplet är sålt. pm:a mig så löser vi det med frakten och sånt =)
Har du sålt schampoot? annars köper jag det direkt. Är små intresserad av andra saker med hör av dig till mig via mail sroupe@hotmail.se
// Sofie, Gosan och Silje. =D
#95 hon sålde schampoot och bläckfisken till mig :P

#95 jupp champoot är sålt =)