67 - 0 till Rickie
Yup…han vinner igen den lille rackaren
I fredags natt lyckades han med det omöjliga. Ovanför min säng har jag 3 hyllor ovanför varann, på de 2 nedersta står (stod) det blomkrukor. Förra veckan knep han de 2 på nedersta hyllan. men i fredags lyckades han få ner en kruka från andra hyllan, och total slakta den i den vita soffan. Det är fullkomligt omöjligt för honom att ta sig upp till den hyllan! så jag kan inte för mitt liv fatta hur han lyckades…jag har 2 teorier. 1. han KAN flyga. 2. Nån tog sig in i min lägenhet å gav honom krukan för att distrahera honom. det finns verkligen inga andra möjligheter!
Det är alltså från mitten hyllan, ovanför sängen på bilden som han snodde blomkrukan…
nån som har några teorier?

Han flög. Gillar din lägenhet (vad jag kan se) btw..

nehe han flög inte…de va ja som lyfte upp han! mohahaa 
#1 ja…jag tror oxå på den ;) Tack! här e en bild till på den rosa härligheten (katastrofen?)
#2 Va??? visste att det var nått skumt på G! Var det du som la bajskorven under mina tofflor oxå eller?

Du har inget emot att jag och Roffe flyttar in va? Nä, tänkte väl det.. Ses snart! :)
#5 hahaha ni e sååååå välkomna ;) de flesta brukar bli rätt avskräckta av det rosa ;)

Jag älskar rosa och det i kombination med rött och iller gör det till en himmel i mina ögon!
hahaha ja då e ni välkomna hit till himmlen hihihi
han har troligen via kuddarna kommit upp till understa hyllan, sen har han hävt sig upp via kortsidan på hyllan till mittenhyllan ;) illrar kan sånt.

Jag håller med Marina.. Det låter som den ända möjligeheten med tanke på att jag e tveksam på att han kan flyga =P
huuuu vad mycket rosa, du är singel va?

*blänger på falo*
#11> Menar du att man får mer "blått" i sitt boende om man inte är singel eller? Själv har jag tema rött i hela mitt hus,. vare sig min kille velat det eller inte… *skrattar rått* ;-) Nu råkar han vara ok med de flesta av mina röda inslag… tur nog för honom. :)

haha, jag tror på teorin att han tagit sig upp på nedersta hyllan med hjälp av kuddarna eller en djupt sedan hävt sig upp på hylle nummer två.
Falo, japp sarae är singel. eller kanske i alla fall. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#0> Han kan ju även ha hoppat så hårt i sängen att ett mindre lokalt skalv har utbrutit i rummet och därefter har blomman ramlat ner av sig självt.
min sambo hör hemma säger att han kan flyga ;)
#11 taskmört :P
#14 du….där har vi en grym teori!
saken e den att det är ca 50-60 cm mellan hyllorna, och de hänger exakt ovanför varandra…vet inte om han kan häva sig upp där….möjligtvis har han fått tag på en gren från krukan å kastat sig efter den å i fallet fått med krukan….men jag tror ändå han kan flyga.

Hur mycket vi än inte vill tro det, så är faktiskt illrar överlägsna och rickie är säkert någon form av gud! Så Sara, de e bara å släpp detta nu… Sanningen får vi aaaaldrig ta del av :P

Du får sätta up en säkerhetskamera som filmar när du inte är hemma :D
Haha, lär behövas med dom små bustrollen :)
haha tror sarae att du får låsa in din red bull ;)

Måste ju säga att det é ett enormt härligt sovrum du har, inte riktigt min smak men det sog så mysit ut
detta hörde ju inte till saken men,men
#20 *asg* där har vi det!!! hahhaa
#21 tack! ;)
#17 överlistad av en iller ..igen…vad säger det om mig egentligen? GUD? snarare djävulen personifierad..honom har jag iaf fått för mina synder!
Åh vad du bor mysigt! Vad jag blir avundsjuk!
#23 tack så mycket…men det hade vart mysigare om man slapp all jord ;P
#24 Finns en enkel lösning till ditt probem….skaffa plastblommor *asg*
Amor vincit omnia
har försökt men mamma hotar med att jag blir arvslös då…å det vill jag inte riskera :P