Valpar
Hejsan!!!
Jag har 2 valpar i Tiffanies kull som jag inte har någon köpare till, den är en albino och en pastell kille. Dom är 14 dagar idag, så leveransen blir sista helgen i juni eller 1:a helgen i juli vilket köparna vill. Intresserade kan maila, PM:a, eller ringa mig, mitt tele nr är 0735-368485 och min mailadress är trollvalpen@hotmail.com.
Jag har också lovat att hjälpa en kompis som har 2 eller 4 valpar som ska placeras, det är 2 tjejer och 2 killar (att det kan bli 2 eller 4 beror på om dom vet inte om dom själv ska behålla en av valparna och om den ena hanen redan är placerad då den ev köparen inte har bestämt sig än hur han vill ha det). Färgerna är iallafall en pastell, en brun, en brun tomte och en som blir antingen en mörk pastell panda tomte eller ljusbrun panda tomte, färgen är lite svårbestämd. Mamman till valparna heter Sina och är en brun tik på 1 år, som har sitt ursprung i min uppfödning då hennes mamma Rizz föddes hos mig för 2 år sedan. Pappan är Mascott som är pastell, samma hane som jag hade till Agnez kull. Valparna i Sinas kull blir klara för leverans runt midsommar helgen. Intresserad ringer till mig, på tele 0735-368485 så får ni tele nr direkt till dom som har valparna.
Trollet

har du inga bilder =D jag vill ju se Lucifer med syskon snart ju =)

hej..
jag e lite intresserad av pastell killen.. finns det några bilder, för vi söker en liten kille, vi skulle köpa av en annan tjej, men hela kullen dog, det e så sorligt.. hur mkt vill du ha för han? Hoppas han finns kvar, för då paxar vi han =)
Kram Caroline

är så himla sugen på en till här.. ska prata med killen och så
Har just lånat en kamera då min egen tycks ha fått ett eget liv (funkar när den själv vill) så jag hade tänkt att jag skulle ta foto på båda mina kullar, + på min kompis valpar då dom också behöver komma till nya hem omkring midsommar. Så jag kommer in igen imorgon eller på lördag med lite foto på valparna.Det är förvisso bara den kullen som är 3 veckor på måndag som ska placerad + min kompis valpar. Min kull som blir 5 veckor på söndag är redan placerade, så dom har sina föräldrar i Göteborg, Trellerborg och uppe i Karlstad. Även Gaylord som ju är handikapad då han fick avbitet ett bakben är placerad och ska upp till Karlstad.

#4 åhh, vad jättebra :D ta massor med bilder då :)

blev det inga bilder :(… jag vill ju se dom små liven snart :)… jaja, går o lägger mej nu o hoppas på bilder till imorrn iaf ;)
Kommer att komma upp foto på dom, men just nu känner jag mig kass och inte alls på humör att ta foto. Har just kommit ner med maginfluensa, så det kommer att ta ett par dagar till innan jag känner för att fotografera eller ens ta i valparna med tanke på att jag kan smitta dom små liven. Och det vill jag inte göra, så håll ut, det kommer foto.