Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 176 ggr
Smeagol
0

LYCKLIG=)

Måste bara berätta att igrå hade jag och frallan mys stund för första gången =) Den varade säkert i en kvart ialf. Annars springer han jämt iväg när man lyfter upp honom när han sover men inte denna gången. HÄRLIGT! Och igår åkte vi ut i skogen med frallan och smeagol när klockan var 9 vi kom hem kvart i 10. då tänkte jag att nu får vi sova i natt. YES! Och det fick vi faktiskt vad jag vet ialf. Den första gången jag vaknade av att frallan var i sängen så var klockan 4 på morgonen. Framsteg mina vänner=)

koffish
0

hehe skojz. jag har nyligen börjat sova med dörren till vardagsrummet öppen. Så nu kommer han in men han stör mej sällan. nån enstaka natt kanske jag vaknar, men inte värre än så. Han ska ofta också vara o krafsa på mitt ben och kanske nafsa till också precis närjag lagt mej :P men sen lämnar han  mej ifred eller lägger sej brevid mej, fast i påslakanet.

Han brukade alltid gå o lägga sej i mitt påslakan en stund innan jag skulle lägga mej förut, antagligen i hopp om att jag inte skulle märka nåt när jag gick o la mej… men det är svårt att missa när han ligger mitt i sängen. :)

Sara
0

Skönt att du höll ut när det var som jobbigast! Nu får du lön för mödan. Skrattande

Sara

Faxlin
0

Ohh, vad roligt för dig. Vet att du jobbat hårt med grabben.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Smeagol
0

tackar=) och vet ni vad som händer mer i morse. min pojkvän gick till jobbet och då så låg frallan mellan mina ben.. hihi mys pys som tur var hade jag täcke på mig. men ialf så låg han där och sov. har ett kort på det som jag lägger ut sedan någon gång. jippy,, en tíll mys gris på G!!

Smeagol
0

puttar

babsan
0

hehe, vilket litet mystroll det låter som att det kommer att bli utav honom =)   hoppas det håller i sej o att han blir mysigare då =)

Smeagol
0

#6 sakta men säkert påväg att bli ett riktigt mystroll men för det mästa är han j*vlig.. haha=) full fart på han för jämna förrutom när man själv är vaken. de är så mycket roligare att busa på natten tycker frallisen =( =)

Faxlin
0

Ohh, mellan dina ben. nu fick jag en viss medlems varning här. Ajjj vad ont det kan göra. Och mycket blod med. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Smeagol
0

#9 ja precis.. haha. man är ju livrädd. börjar serös fundera på att sova med riddar rustning i fall att lixsom!! hihi