Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 857 ggr
jimpan
0

iller söker

hej . mitt namn är jimmy jag är ute o söker efter en iller hona eller hane mellan 6mån och 1,5 år . varför jag söker just mellan 6-1,5 är pågrund av att jag har en iller nu som är 8 månader.

lite om oss 

Hugo (iller) illerhane på 8månader som älskar att leka och busa ,gräva och upptäcka nya saker . han går fritta i huset  han har en bur men det står alltid öppen dag som natt så han kan gå in och lägga sig om han vill .han älskar även att vara utomhus då ja har väldigt bra miljö för en iller efter som ja bor på landet .

lite om mej

är en kille på 20 år som bor på landet med min sambo  ängnar extremt mycket tid åt min iller då jag är hemma om dagarna.är ofta utomhus o leker o busa med hugo .

vad vi kan erbjuda din iller

vi kan erbjuda den väldigt mycke kärlek då vi ser vår iller som vårt lilla barn kan man säga . väldigt mycket lek o bus och få vara utomhus mycket och mysiga inne kvällar då illrar brukar gilla o ligga  sova i en famn. vi ger din iller en trygg o kärleks full framtid. den får ej vara ensam då vi har lilla hugo och dom kan busa o leka med varnadra på ett iller sätt:)

mvh :jimmy

JossanH
0

Ett tips kan vara att själv leta runt lite på blocket och liknande ställen och se om du hittar någon passande iller. annars börjar snart valparna födas och de flesta är leveransklara i juni/juli. Efter valpsäsongen brukar det ofta dyka upp många unga omplaceringar om ni har lust att vänta så länge. Stort lycka till! :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

jimpan
0

:) tittar blocket och iller i focus varje dag:)

kredka
1

av min erfarenhet så brukar det vara lättare att få ihop residenten med en yngre iller ;)

Välkommen till ferretplanet.se :)

jimpan
0

oki tackar^^

jimpan
2

åker imorn o hämtar sötnosen happy i västervik:)

UlrikaD
0

Grattis till nya iller, vad kul!Skrattande

Är din kille kastrerad? Antar att du redan tänkt på det annars, men Happy var ju okastrerad och det är brunstsäsong nu. Så du behöver isåfall kastrera/ge implantat till båda ganska omgående.

Hoppas du visar bilder sedan när tösen kommit hem.

jimpan
0

Hugo våran hane är kastrerad och den nya honan ska kastrera så fort som möjligt :)

UlrikaD
0

#7 Då blir det bara en att åka till veterinären med, alltid ett plus.SkrattandeSkrattande

Lycka till imorgon!

jimpan
0

JAPP blir på måndag skulle ja tro :)  o då blir det besiktning chipmärkning  o vacinering o kastrering hela packetet:)

VeronicaKahlbäck
0

Roligt att tjejen fick hem så fort! Oftast inte så lätt när de är lite bitiga:)
Du får lägga in lite bilder på tjejen när hon är hemma och berätta hur det går!

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus