Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 1730 ggr
Ceciliaolucifer
0

Lilla Fluff!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu måste jag bara visa lilla Fluff!

Ceciliaolucifer
0
AlbaStiffler
0

Naaaaaaah. inte ett dugg avis! *grumt ironisk*

Ceciliaolucifer
0
Theres
0

Jisses vilken pälsboll :P

golf.ifokus.se

Ceciliaolucifer
0
Jenahbella
0

gud så söt :)

Aviendha
0

Ursch, urk, fy tusan vilken söt boll! Tur att tangentbordet befinner sig under plast *dreggelvarning* ;)

Vad kommer du kalla honom?

Lissi08
0

# 5 guuu va söööööööööööt haahha

Ceciliaolucifer
0

Theodoré kommer han att heta :) Så det blir väl Theo antar jag :)

Gilla
0

Förstår så hur du längtar Cilla.
För… det gör jag med.
Snart…snart är vi vid den 21 Maj…
Runt 23 på kvällen…står jag på stationen som en fe med din högsta önskan i famnen Glad
Fast…lite avis är du väl?
Jag som får sitta o gosa med både Theo o Chaos hela vägen från Göteborg upp till Stockholm Flört

sarae
0

den 21 kommer att bli en lååååång dag för cilla tror jag ;)

#13 vi får hoppas att chaos uppfyller dina förväntningar ;) Annars får du skicka tillbaka honom…har blivit lite vä kär i småknytena ;)

LiindaLarsson
0

AVIS

Gilla
0

#14 haha…o det tror du skulle kunna hända
Förväntar mig att Chaos lever upp till sitt namn Flört

sarae
0

#16 bra att du e förberedd ;) Han blir mer och mer lik sin far ska du veta

Ceciliaolucifer
0

#13 Avis? Tsss..Leave my Ferret alone ;)

Jag kan berätta för dig att du kommer att ångra att du hämtade dem ;) Tänk sen när du sitter med dem på tåget så kommer dem att göra ifrån sig och det luktar inte mumma. Folk kommer att stirra på dig, MEN det gör inte mig någonting ;) så med andra ord är det okej att du klappar hnm… -Lite Oskyldig

#14 Lång dag? jag har redan en strategi ;) Ska sova bort hela dagen!!

Kan inte säga ngt annat än att Chaos är väldigt väldigt lik sin pappa. Tur att Theo är som en gud iallafall! hehe..

Gilla
0

#18 du kommer att få sitta hela natten o kamma ur tovor ur en nerdregglad illerpäls.
Han kommer bara att vara fluff halva resan ;o)
Theo är som en gud…håller helt med.
Men Chaos…han kommer att bli den mest stillsamma, 100%iga illern som inte kommer att visa några av sin fars "Red Bull" tendenser.
(Fast Theo verkar ha ärvt dem i #3) Flört
…fasen vad jag kommer att ångra att han får heta Chaos Fundersam
Klart han lever upp till det.
Theo kommer att bli den där fagra Orlando Bloom kopian ;o)

Lsun
0

Då får väl jag ta tillfället i akt o också skryta lite. =)

BLIGHT INC!

Gilla
0

#20  O..lika go han :o))
Visst är längtan oliiiidlig :S

Lsun
0

ja, de ska verkligen bli kul, o ja flyttar samtidigt så det är mkt kul på en gång. men jag har ju fördelen att bo i göteborg så jag trackar Sara alldeles för mkt:P

Gilla
0

# 22 lite fusk tycker jag.
Är du under julgranen o klämmer på klapparna innan julafton oxå? ;o)

Lsun
0

# 23 nejnej, det är för nybörjare:P. jag dekodar inköpslistorna!

Gilla
0

# 24 haha :P

elmo
0

Då får ju jag också lägga ut en bild på Akira (MissTake) Men jag får vänta ända tills den 23 för att hämta tösen. Väntan är olidligt lång…

skrollan
0

#20 åh ska lucifer få en kompis?=)

Lsun
0

# 27 Jajjemen!=) om någon vecka smäller det! =)

sarae
0

Härlig tråd måste jag säga, Nästan alla underbara nya hussar och mattar samlade ;)

Valparna vinkar och hälsar att de laddar förfullt, och Ludde håller på att lära dem allt han kan, så att de är välförberedda när de flyttar!

Kram på er!

Ceciliaolucifer
0

#22 Jag hänger verkligen på låset kan jag lova, och tjyvkikar på valpdagboken för att dubbelchecka ifall hon håller på att ladda upp nya bilder ;)

jag har haft nöjet att träffa Misstake ;) en mkt charmig lite dam med egna åsikter!

Alla valparna är jätte fina :)

Jag har beställt en 100% lådtränad iller, som varken bits eller snor skor ;) Dessutom utan Ludde´s hoppgen!
Vad har ni andra beställt? ;)

sarae
0

#30 och vilken uppfödare ska du köpa den illern av? jag som trodde du skulle ha en av mig.. men tydligen inte :P

Gilla
0

hmm..kunde man välja?
Den rutan missade jag…
Såg bara att man kunde välja vilket kön själv på tingningskontraktet ;o)
Tror att Chaos kommer att precis som Marwin bli min pussgris o husses lekkompis.

elmo
0

#30 Jag har i stort sätt beställt samma egenskaper på valpen som du har :) + att hon gärna får va lite gosig. Se om Sara kan leva upp till förväntningarna och dressera valparna som vi vill ha dem :)

Ceciliaolucifer
0

äsch, lite skit i hörnen har ingen dött av! ( så länge det är i någon annans hörn) Skrattande

Lsun
0

hellre i någon annans hörn, skulle jag vilja säga. :P

hehe, vilka krav ni har;), jag blir som ett litet barn (de kan folk intyga) så fort jag kommer i närheten av en valp, även om dom skiter mig i knät.:P

sarae
0

#35 HAHAHA ja det kan jag verkligen intyga! som ett barn i en godisaffär….så om ni vill andra vill ha en riktig uppdate om hur valparna verkligen är bör ni fråga Linus..eller maria…de har sett dem live and in action när de vä hade fått tänder ;)

KerstinL
0

Nu får ni faktiskt sluta upp med det här!!!!! Tänk på oss stackars satar som inte får någon valp i år.. hur tror ni det känns för oss??? Jag skulle aaaaldrig skryta med mina valpar och sukta alla!!!! *snyft* man kan ju inte krama kampfiskyngel…………….

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

Ceciliaolucifer
0

Jag vill ha ordentlig update!!! Maria? Linus? Nå?

Dem var inte några rävsaxar vid 5 veckors ålder iallfall :)

En iller som går på lådan och är helt bitfri är ingen äkta iller! Oskyldig

Robinsnel
0

#38 BRA! Då kan du få Milton! Han är expert på att driva mig till vansinne just nu…
Han är 110% iller, med smak för dig dessutom Cool

Ceciliaolucifer
0

#39 Men men, jag tror nog inte att Milton är redo att flytta hemifrån ännu. När han är 18 år så kan vi diskutera det här igen ;)

Nog är han 110% iller, det kan jag också intyga ;)

Robinsnel
0

*suck* Han lär ju bli en 18-årig problemiller dessutom… :S

Faxlin
0

Han är söt i alla fall, Men säg den valp som inte är det. Och dessa valp trådar, de är livsfarlig. Försöker att inte öppna dem ens då ni är såååå elak och visar valpisar. Säger som Kerstin, tänk på oss som inga valpar får i år.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Soffi
0

Då måste ju även jag få skryta lite med min bebis Blight. Inte långt kvar nu tills fis-grisen kommer hem.

Gilla
0

#43 Snart…snart har vi våra småttingar hemma *längtar*

Visst var du från Tumba när du inte är nere i Göteborg?
Säg till isåfall så kan vi ju syskonträff.
Bor ju bara 10 minuter ifrån i Salem Glad

Ceciliaolucifer
0

Ååhh… tänk vad tiden går fort Foten i munnen

sarae
0

Blev alldeles snyftig av att läsa tråden! Dels alla valpis minnen, men framförallt Gilla som inte finns hos oss mer :(

Om en vecka fyller katastrofisarna hela 4 år! vart tog egentligen tiden vägen?

Hela kullen samlad hösten 2008

Ceciliaolucifer
0

#46 Jag med, Att Gilla är borta är så sorgligt.

Att våra små valpar har blivit 4år är helt otroligt. 
När jag tittar på Theo är han fortfarande min lilla plopp som tittade surt på mig när han låg i vågskålen hemma hos dig som 6 veckors valp.

När jag ser på Blight är han ca 16 veckor gammal och far runt som en åskboll hemma hos förra ägaren när jag skulle hämta honom.