OT - Modellbilder på er själva =)
Här kan vi lägga ut bilder på oss själva där vi står modell. =))
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

hahhaahhhaaa.. jag skulle kunna ha en.. i tävlingen.. världens fulaste kille.. moahaha (jag är tjej)

ojj, vilka häftiga bilder :O
#2-3: Supercoola bilder på dig Ilokay =)

tack..:)
4# men det där var nog dem snyggaste bilden jag någonsin sett ju;) du har verkligen fått till det omtalade "modellansiktet" ;P
Velsan!! hur gick det med bilderna från Nyår??? minns inte om jag har sett de än?? =)
#7 tack.. strike a pose liksom ;)

#12: Gillar bilden i mitten =)) den var helt klart snygg. Inget fel på de andra men den i mitten överglänser de andra.

snygga bilder:)

Jag tar illa upp för sådana bilder och anser inte att "glamor"bilder passar på en hemsida där barn finns som medlemmar. Åsa jag tycker att du ska ta bort bilderna i inlägg 12 och 13.

Bilderna i 2 och 3 var däremot skitsnygga.
#18 jag förstår vad du menar men ärligttalat så ser man "värre" saker på reklampelare. Men om du känner att de är stötande är det nog lika bra att Åsa tar bort dem. :)

#18, jag är med dig.. jag tyckte det var lite hmm obehagligt att öppna och helt plötsligt se så lite kläder.. och jag är inte barn..

#21 Inte jag heller. Däremot är jag lite rund under fötterna i mitten på den här bilden :)

19# tack så mycket:)
22# sött:)

finfina bilder hörrni!!

Sorry fridafredrik, gjorde mina med säkerhetnål och hög idiotröskel 7 piercings blev det på egen hand, ingen av tillfällena var sabbokameran framme.. osis.. tror du kammar hem alla cred denna gången ;)
Carpe Diem

#37 Haha, jag har också gjort med säkerhetsnål, det där är ett gammalt hål där jag bara stoppade in en kanyl för att nån skulle ha bild på det ^^

Knubbs: Utan att vara lesbisk eller något i den stilen.. Men jag bara måste säga att du är den helt klart naturligt snyggaste tjejen jag någonsin träffat. Jag tycker du är grym! Be cool, be natural :)

Kanyl genom läppen bara därför att, mjo du. Men så roligt tyckte jag inte att det var dock :) Men är man en trotsig skitung som har föräldrar som säger nej till piercing, så vad gör man? Jo man gör den själv ;)
Carpe Diem

#42 Oj. Man tackar och rodnar :) Du är inte så tokig själv.

#43 Ahhh du hade också såna föräldrar ^^ Hos mig var det hot om att jag skulle bli utslängd om jag gjorde det, och då var jag ju självklart tvungen att testa, jag bara hoppades att de skulle slänga ut mig, men sån tur hade jag inte :)

#40 Väldigt fin =) Jättesöt :D
sådär har jag också tänkt.. hehe
Sajtvärd på Iller.ifokus

Va snygga alla är!!!
Sara

#47. Jag blev inte heller utslängd, flyttade självmand för 2 år sedan i ren protest ;) Så nu sitter man här med en jädra massa hål till ingen nytta.
Faktum är att morsan fick ett ryck och pierccade näsan för några år sedan, så jag misstänker att jag måste göra något mer drastiskt nästa gång.. haha
Carpe Diem
haha cool :P
haha jossan du är underbar! gasmasken är så jävla snygg! fixa en åt mig oxoooo ;)
underbart jossan!

#59 Vilken otur vi har, och tråkiga föräldrar som inte lovar vad de håller ^^ Nej jag har ju kommit på att de där hålen inte fyller nån större funktion faktiskt, men jag är för van med dem för att ta bort nån, det skulle kännas tomt =P Jag tänkte att jag kunde tatuera mig, så skulle jag bli utslängd, men mamma skrev snällt på att jag fick tatuera mig, fast jag var för liten egentligen, så det funkade inte heller.

lillsyrran taggade hela bröstet och hon är lika välkommen hem för det ;)
Carpe Diem

#65 Min syster tjatar om att få pierca sig nu, hon är 17. Men mamma och pappa säger samma sak till henne, att hon blir utkastad, och inte får åka till SRF i sommar, och det roliga är att hon tror på dom ^^

Hahahaha!!
Ingen idé att tjata. Av ren föräldraprincip så säger de nej, men de accepterar sin dotters fria vilja om hon helt sonika dyker upp vid matbordet med en pärla i läppen. Jag ser det mer som diciplin ;) Det är inte många som kan köra en nål genom en kroppsdel på egenhand och i nyktert tillstånd :D
Men nu är jag gammle å vis och har tagit ut labreten i vilket fall.. :)
Carpe Diem

När jag är hemma brukar hon fråga mig i smyg om inte jag kan göra en på henne :P Men jag skulle svimma då. Jag gjorde i läppen på Fredrik, två gånger och båda gångerna höll jag på att svimma när jag fått igenom nålen (jag är sjukt nålrädd, fast jag ser ut som en nåldyna själv), så det blev inget. Jag ringde och förvarnade dom om vad jag hade gjort, och när jag kom hem så suckade dom bara. De hade liksom förväntat sig det.
Oj oj, vad duktigt ^^ Jag har gått omkring i snart två år och funderat på att ta ut den i kunden, men det blir aldrig av =/

Nee varför ta ut den i kinden? :O

#72 För att den blir ju infekterad en gång i månaden, minst.. Och det är inte så jättesnyggt när det är rött och torrt i halva ansiktet :P
#73 kinden är verkligen ett känsligt ställe… har en polare som har i båda kinderna sen typ 5 år tillbaka och det går verkligen upp och ner för hur de ser ut.. Men annars är dom ju jättefina..
#61, 62, 63 tack!! Äääälskar min gasmask!! :P
Sajtvärd på Iller.ifokus

gud vad avundsjuk jag blir! skitsnygga är ni!
36# skitcool bild!
60# haha jag älskar gasmasker :)
har tyvärr inga "modellbilder". ska dock någon gång i juni plåtas av electra, tjejen som gjort mina dreads och ska göra samt sätta i mina nästa dreads (svartgula samt lite varningstejp i håret också :)) men jag kan väl bidra iaf.
ja, jag är besatt av varningstejp.

jag är livrädd för gasmasker.. haha undrar varför

Du är så söt Jossan.
Kanske inte en modell bild, men något mer dramatisk bild är det iaf.. Lite pojkflickig kansk..

Jossan du ser ut som ett mumintroll med den där på :D

#90 Sandra Bullock 2
#89 hahaha, ligger nåt i det du säger!
Sajtvärd på Iller.ifokus

Haha, det va nog första gången jag hörde det ivf :D
Nån ha sagt Sarah Jessica Parker, men då föredrar jag nog Sandra Bullock ;)