Rösta fram vår finalist!
Äntligen drar omröstningen igång som utser vårat bidrag till den stora finalen i december för iFokus djurfoto!
Pga tillfälliga uppladdningsproblem i iFokus familjen får vi förenkla omröstningen något, ni får gå in i den här tråden; http://iller.ifokus.se/discussions/4f292b55d4ebea2e8e0004ed-ifokus-djurfoto-2012?discussions-1 , utse eran favorit och skriva inläggets nummer nedanför.
Väntar med spänning på vem som blir vinnaren och får en artikel med sin iller samt en plats i finalen!
Sista dag att rösta är den 29:de februari:)
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Nr 48.
En tungbild är aldrig fel!
Sara
Nr 23.
Riktigt svårt att välja, men det är något speciellt över en äldre illers uttryck.
Paulina
#6 föll jag för mest. Fast svårt, massa fina:)
Med vänlig hälsning, Petra
Hundarna- www.paradisemittelspitz.n.nu
Hästarna- www.paradiserehab.weebly.com
Jättesvårt, så många fina bilder. En äldre lekande iller är så roligt att se, så det blir mitt val :-)
Härligt med snö på huvudet :)
#48 Jag antar att jag är lite lättövertalad när det gäller Skrutt, jag är ju ändå hans plastmatte :)
#1 Sara menade du 38 och inte 48? :$ Min röst går iallafall till #38 :)
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Nr 28
//Belinda aka Zandrama
Bild 23 pga att det är något speciellt med äldre illrar! 
Zeal i nummer 28 får min röst
Den är så söt!!! 
Svårt, svårt…
Min röst går till #41, den representerar både bus och mys med iller ;)

Är ju otroligt partisk här och lägger min röst på #48. Min bebis-skrutt.
Åååh vad svårt det var!
Men det får nog bli #6 i alla fall. Tyckte faktiskt den var urcharmig.
Med vänliga hälsningar
Sandra och flocken
http://wingforsflocken.blogspot.com/
# 7 Nope, menade 48. =) Illrar som sover med tungspetsen utanför är så typiskt illriga.
Sara
Partisk som jag är röstar jag på mitt hjärta, #11
Mvh Jenny
Får man rösta på sina egna bidrag? Isåfall har jag missat något :S #17 förlåt! Jag såg verkligen inte den lilla tungan som sticker ut, va dum jag känner mig nu :$
#19: I en vanlig omröstning kan du ju välja din egen bild. För då se man ju inte vem som har röstat på vilken bild alls.
Så varför inte?
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
#20 Fast där brukar det ju stå att man inte får rösta på sitt egna bidrag.. Jag tycker iallafall att man måste rösta på någon annan, men ja..

23 och 43 är mina favoritbilder men rösten går till #43!
Lycka till nu. :)
#28 Så söt så..!
Min röst går till #13 tycker den illern är så söt och är lik min iller sammy!

Jodå man kan rösta på sitt egna bidrag, vet att det finns vissa sidor inom iFokus familjen där man måste motivera sin röst under undersökningen så det inte ska "fuskas" men ser kan inte se här inne att någon vill "fuska" och tycker man att ens egna bild är bäst så gör man:D
Nu ska jag leta reda på vilken bild som får min röst!

Det blir #38 Nefertari som får min röst, andra favoritbidrag var Maddes, Nilams och Catteklinas.
Jg röstar på nummer #6, så himlans söt! :)
Nr #6 röstas det på här
Hälsningar Malin

bild #38 :)
Jag röstar på nr 17, Plexus.
massa fina o söta bilder.. svårt att välja. Men måste nog ändå säga #36 såg så himla mysigt ut att ligga och sova så ihop!
// Emma
Medarbetare på Chinese Crested iFokus
Keep talking shit about me.. you're making me famous!
Valde mellan bild 40 och 19.. Även jag är ju lite partisk då det är mitt monster på bild 40 (det syns lång väg, han har verkligen "sitt" uttryck) men samtidigt tycker jag att bild 19 är så himla bedårande…
Slutligen bestämmer jag mig för bild 19! Har så många bilder på den där andra krabaten här hemma ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus

Imorgon är sista dagen att rösta, så kom igen nu ni som inte har lagt er röst!