HAHA :)
där ser hon ut att ha det väldigt skönt ;)

va mysit hon verkar ha det=)
Mycket mjukare kan hon inte få det. Lite som att ligga i en sacosäck. 
Sara

hehe, trodde minst du skulle vara naken då det stod att det inte var för pryda människor. ;-)
Det är dock ett mysigt sovställe. det tycker mina med. Suveränt när man har valpar som är för små och behöver extra värme med. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Haha, skulla ja lägga min iller där så skulle hon kvävas =P
Ser helmysigt ut iallafall.
MVH Sofia
Medarbetare Akvariefisk.ifokus
ja men du kväver ju dig sj sofia när du ligger på rygg hehe

hahahaha.. som en sacco-säck???? Nog för mina kan vara ganska stora, men inte sjutton har iaf jag bröst som är korniga och lika lättformade som en saccosäck…*ASGARVAR*

haha..mysigt det där såg ut=) Är nog många killar som skulle byta plats med illern!!??
#8 ja du det tror jag oxå hehe

#8 Det där tycker jag är diskriminering…
hehe 
Killar!? :O
Tänk på alla illrar då som skulle vilja ha den platsen!

#10…ööö på villket sätt då??
#13 kanske tjejer också som vill byta ;)

Bara för killar fått dåligt rykte genom dem sista 5000 åren, så spelar du på den melodin och säger att alla killar är lika dana och vill bara ha sex… Det kanske är sant många gånger, men "dont judge a book by its cover" Där är diskrimineringen
#15 ligga mellan ett par bröst är ju bara mysigt.. skulle jag inte kalla sex.. :p

klart det inte är, men jag kanske gick lite långsökt =P

Det är vår… tänker inte all bara på sex då??? 

JAg får skylla på det Knubbs =P

ööö??vad är det ni snackar om egentligen??
Nä man kan ju f*n inte säga nått nu för tiden utan att de ska vara diskreminering!! suck*
suck att det ska bli såhär om den här tåden.

Man ska inte ta allt jag säger till 100&% seriöst alltid… Det är en dålig sak jag fått från min far att vi är halv seriösa med det vi säger =S Jag ville inte att det skulle uppfattas som något dåligt =(
Det var ännu värre med min far då man inte kunde utskilja om han var seriös eller skämta många gånger när man pratde med honom och när han skämta =P
Om vi förutsätter att folk trevliga när de skriver en kommentar kan vi unvika många missförstånd, och många otrevliga vändningar i trådar. Fråga hellre hur personen menar om något är oklart. Så kan man kanske få ett annat perspektiv på saker.
Mvh
Sarae, Medarbetare iller.ifokus
Jag tog iaf inte illa upp. Skulle uppskatta om nån icke så hårig grabb ville byta plats med Funny för hennes päls kliar så.
(är inte lagd åt tjejhållet så jag skulle inte uppskatta en annan tjej än Funny i klyftan.
)
Sara

#23 jo men visst=) jag ska skärpa mig. men man kan lätt bli förbannad över saker ibland. men ingen skada skedd!!??