Iller iFokus

Iller

Etikettersjukdomarhälsa
Läst 364 ggr
Sara
0

Trasan har opererats!

Veterinären som opererat Trazan ringde nyss och meddelade att operationen gått bra. Den har tagit ett par timmar och narkosen har varit länge men han börjar pigga på sig nu. Mår han fortfarande bra i morgon får han komma hem då. Skrattande

Trazan gjorde ett ultraljud den 25/1 där inga förändringar syntes och har därefter utvecklat en nybildning vid/på/över den vänstra binjuren på 2*2,5 cm som idag togs bort.

Vill ni höra den hisnande delen av min lilla berättelse? Operationen kostar idag 10 000:- Å jag har bara knappt 5000:- kvar att utnyttja på försäkringen. Det blev verkligen svart framför mina ögon och det susade i öronen när jag hörde henne säga summan.

Så bilen får körförbud den siste maj pga att skatten inte kommer att betalas dessutom får matte leva på nudlar tills den 19 juni.

Men vet ni vad? Han är tametusan värd varenda öre!!

Sara

Robinsnel
0

jisses, stackars er! Hoppas han piggnar till nu då!

sarae
0

Åh va skönt att det gick bra! Men hjälp vilken summa! Men jag blir alldeles varm om hjärtat över din inställning! stor kram till dig! Han kunde inte ha en mer underbar matte

MimmieM
0

Hoppas han får många långa år till med sin matte nu :) Jag kan bidra med en hundring om du vill ;)

Carpe Diem

Sara
0

# 3 Tack MimmieM men det behövs inte. Skrattande

Sara

Sara
0

Veterinären ringde från Blåstjärnan och meddelade att Trazan mår bra och börjar pigga till sig. Han har ätit och får dropp.

Vi bestämde att han får komma hem i morgon om han mår bra.

Lycklig matte!

Sara

ferretgirl
0

Tack och lov att han börjar må bra igen min lilla gosepåg och vän. Men det är lite djäkligt att det ska kosta så mycket pengar som det gör.

Krama om honom från mig är du snäll, fastnade verkligen för honom när vi var hos Ulrika.

Sara
0

# 6 Jag längtar så efter att få kramas med honom och ska ge honom en extra från dig.

Sara

NoraDede
0

hoppas han piggnar på sig sara =)

JossanH
0

härligt att det gått bra!! att illrar inte skulle vara dyra att ha va… men vad gör man inte! :) Pussa honom krya på sig från mig!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Madde
0

vad skönt att allt gick bra, men oj det var ju inte billigt, men vad gör man inte för sina älsklingar.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

babsan
0

vad bra att han mår bra efter operationen =)  du får ha en spargris o lägga i lite pengar där varje dag som bara går till djur =) hehe, det kanske skulle funka att få ihop lite skrammel då ;)

Sara
0

Jag fokuserar på det som är bra! Han hade iaf inte öronskabb.. Skrattande

Sara

UlrikaD
0

Vad skönt att han mår bra. Pussa honom ifrån mig!!

Saaba
0

Jag tror bestämt man kan få bilskatten på avbetalning, hör av dig till vägverket. Du har ju inget att förlora..

Sara
0

Har kollat.. Det är endast om man har över 3600:- i bilskatt och då delas den upp i 3 perioder.

Vore bra om man kunde betala månadsvis med autogiro.

Sara

UlrikaD
0

Kollade också upp det där. Därför står min bil ensam och övergiven i garaget just nu.

sarae
0

#16 men den är grym som förvaringsutrymme hehehe

UlrikaD
0

Oh, ja!!Skrattande