Iller omplaceras
Nu har jag tänkt ett par dagar och jag har kommit fram till att jag ska omplacera min lilla bosse.
Han är jätte aktiv och jag vill därför att han ska få vara med någon annan iller så han kan leka av sig sin energi som han har. han är inte bitfri för han kan bitas när han busar men det är ofta inte hårt. Han är 7 månader och viltfärgad.
Han är lite dålig på lådan en han kan lyckas ibland.
Det som följer me till honom är en transportbur, 2 koppel, ett sele, pass mm.
Han är kastrerad och chipmärkt.
Är det något jag har missat så får ni bara fråga.
Pris kan diskuteras vill mest att han kommer till ett iller kärt hem
MVH
Jimmie
Redan såld. ;)

ojoj. det gick snabbt. vem får hem busungen? :)
Jag :D Kentucky är ju ensam, och jag vill ha två illrar alltid. Och hoppades på att de skulle dyka upp nån omplacerings hane nån gång. Och så dök Bosse upp och han verkar så rätt :D Visserligen rätt kort inpå, men känns dumt att vänta å gå miste om den perfekta illern. Är ju bra för Kentucky att hon slapp vänta så länge. Så får hon en energisk iller att busa med, å jag får en som kanske vill ligga i knät å gosa, vilket mina honor aldrig velat.
va skönt att det gick så snabbt ändå… Ja vem är den lycklige? :P
#3 vad kul för er! Hoppas korvarna kommer trivas bra ihop och att lyckan vänder för dig nu!!
Sajtvärd på Iller.ifokus
ja det hoppas jag med, hur mycket begärt ska de va att få ha dem tills de dör av ålderdom 14 år gammla? :P
ja, 14 år är minimi krav här hemma! lever dom inte till det ska jag reklamera dom!
Sajtvärd på Iller.ifokus

haha, det är bra Jossan, den reklamations samtalet vill jag höra :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
hej är intresserad kan man få veta vad du tänkt dig för pris osv.?
Kolla datumen! 2007!

#9 I den blå listen över varje inlägg står det publiceringsdatum till höger, så slipper du slösa energi på inaktuella annonser:)
Låser tråden!
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus