OT Miss World 2007
Blev just tillfrågad att delta i en deltävling i Miss World 2007?
Jag?
golf.ifokus.se
hehe på modellbilder? ;)

go for it =)

ja, på modellbilder :P ofta jag lixom…de kan inte vara seriösa va?
golf.ifokus.se

Finns bara ett sätt att ta reda på… Better to have been in Miss Word 2007 then to never have been there at all =)
Man vet ju aldrig ;) Men måste man inte ha varit med i fröken Sverige först? Äh, jag kan inte ngt om sånt där =)
Hmm miss world.
#0: har du någon bild på dig??
Måste in och läsa på modellbilder, finns ju med där som fotograf. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

de skickar massutskick till alla tjejer tror jag, jag har också fått :P

Jo, det är ju inte någon supermodell tävling, det finns "missar" som varit kortare än dig..

Jag skrev:
Hej, så du menar att de bara är de som fått dethär brevet som får komma? Så det blir bara ca 20 tjejer totalt från första början? Inte så man behöver gå runt och trängas med 200 peroner eller så? =)
**
Svaret:**
Precis.
Det tjejer som fått detta brev, samt som vi ser nu när vi åker ner till Kalmar få delta, så det kommer att vara ca 20 tjejer allt som allt fråb början 
Är du intresserad?
/
Josefin miss world
golf.ifokus.se

hehe.. dom frågade mig med! jag är liksom 150 =P
Men det stod på aftonbladet igår att finalisterna till miss world 2007 redan var klara fattade jag det som ! :O Låter skumt detta…
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

men det var längesedan:)..
#1 jag fick också ett sånt mail :P de skickar ut till nästan alla medlemmar på modellbilder.se

juppjupp:)

borde jag gå? nu skrev hon:
Maila över ditt telefonn nummer så jag har det.
Så skriver jag upp dig att du kommer.
MVH/JOSEFIN
golf.ifokus.se

Vad har du att förlora på det Thessan? lite tid… Okej Melwin kanske hittar på nått bus när du är ute och sabboterar hemma som det blev hemma hos sarae, men annars är det bara tid =)

#16: ja men visst ska du gå om du känner att du är det minsta intresserad. men snälla gå inte ensam. Så fort man ger sig iväg på saker man inte vet om det är hundraprocentigt ärligt så ta med en vän eller någon du litar på som en extra säkerhet. är det inte på riktigt så har du slösat bort lite tid. Annars är du en erfarenhet rikare. ja oavsett blir du nog en erfarenhet rikare :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jag tycker det luktar väldigt fuffens..
jag tycker att du ska gå om du vill :)
det är lätt att man ångrar sig.
tro mig jag vet.. :(
ångrar att jag tackade nej till toppmodel :'(
så gör inte mitt misstag utan testa iaf :P vem vet du kanske vinner?
#20: har du tackat nej till Top model??
Men kommer det inte en ny ansökning nu i år???
#21 jo jag tackade nej eftersom att jag låg lite risigt till i skolan, hade jag varit med så hade jag def inte klarat att ta studenten med de betyg som jag endå lyckades "skrapa ihop".
Har ju funderat på att söka igen, men jag har inte sett att de söker i år? kanske lite tidigt än?

#22 Jag har sett reklamen flera ggr i TV3 att dom söker till nya top model. Kolla även här:
http://www.tv3.se/index.php?option=com_content&task=view&id=11356&Itemid=1403
Tiiia har du någon bild på dig??? vore skoj och se, eller ni som är modeller eller modellar här inne får gärna lägga ut bilder på er. =))
Som sagt själv känner jag mig inte som en modell men gillar och stå framför kameran ändå =))
Eller vi kan starta en ny tråd =))) Så slipper vi förstöra den här.
starta wn tråd du då madde :) kan ju va kul att se, jag ska se om jag har några bilder här :)

Hm… ni som fick samma mail…nån som gick dit/ska gå dit?
golf.ifokus.se
nope, skulle inte falla mig in :)

haha aldrig! jag skulle inte passa in där för fem öre=P