Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 252 ggr
Ilokay
0

OT vad har ni för er?

själv sitter jag hemma och funderar på vad man ska hitta på.

pojkvännen blir borta på jobb i en och en halv vecka och man är trött och slö, så för tillfället glor jag på en massa red hot chili peppers musikvideos..
gud vad enkelt gjorda dom verkar vara! iaf en hel del av dom..

jag som inte ens lyssnar på dom längre fick ett ryck o började tokdigga;)

skrollan
0

jag och killen sitter och glor på hey baberiba och käkar kex, chips och räkar. :)

[jenkass]
0

ikväll blir det lugnt å mys med pojkvännen. Imorn ska jag upp å jobba fyra timmar å sen tatuera mig ;) sen resten av helgen blir det fest

Ilokay
0

åååh jag blir så avis på er! vill ju mysa med min pojkvän med:(men har två mysiga pälsbollar istället som ska få min fulla uppmärksamhet trots förmodade protester;)

Madde
0

Hmm sitter och försöker maila men får inte till det som jag vill. hehe. Det är mindre skoj. =)

Annars försöker jag skriva lite på olika sajter. =) har äntligen passerat 10,000 kommentarer. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Sara
0

Jag har precis kommit hem från stallet och ska strax dyka in i duschen.

Sen blir det en tidig kväll tillsammans med en sömntablett för i morgon så ska Trazan antagligen opereras och jag somnar aldrig om jag är det minsta nervös och det kan man gott säga att jag är.

Sara

Sarah
0

Hemma och spyr… skit

Ilokay
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

4# inte illa.. det är en hel del:)

5# vad har du för pålle?:) jaså? varför ska han opereras för?:/

6# låter som att du har mindre kul än vad jag har, stackare!

Sara
0

# 7 Jag har ingen egen häst längre så jag rider på en liten ridskola. Rider just nu oftast ett halvblod.

Trazan ska opereras för sitt prostataproblem och sitt hormonproblem om inte veterinären kommit på nått nytt som fungerar bättre.

Vad är det för häst? Haflinger?

Sara

Sara
0

# 6 Tradigt! Hoppas du snart mår bättre så du kommer iväg till Åland.

Sara

babsan
0

jag sitter här vid datan, har precis vart ut med illern o hunden :)… ska till göteborg imorrn så om en timme ungefär så ska jag gå och lämna hunden hos min gammelmoster :)

TottsiGirl
0

Sitter hemma och tråkar sambon har dragit till en kompis så ja e ensam och min lille pälsboll vill inte mysa alls.. :( suttit större delen av degen och tittat på Mötley Crües musik Dvd som visserligen e super men nu e ja bara uttråkad över lag :(

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Ilokay
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

8# svensk ridponny sek C :) har mina misstankar om att det kan vara welsh och lite annat smått och gott:)

jaha vad tråkigt :/ hoppas det blir bättre med honom..

Madde
0

Jo glömde skriva att jag prata med 14 st på msn samtidigt. =)) eller rättare sagt så känns det som så många, 4 är väl mer rätt och det räcker gott och väl.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

Jag sitter och morrar över att iFokus är segt. har varit te med illrar, hund och hästar i dag. Annars rätt lungt. ;-)

Helgen kommer nog se ut på samma sätt. och nästa vecka drar jag till Stockholm några dagar.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Velsan
0

har "HEROES" maraton, sett typ 15 avsnitt på raken :P skitbra ny serie!

Faxlin
0

Här sitter jag och utsätter mig för deep blue sea igen då mina barn velade se den. Och de missade den på tv. Och jag vill sitta med dem om de blir skraj.

Audiatur et altera pars

knas
0

Heroes äger =)

knas
0

Jag lider med dig Åsa.. Se den värdelösa filmen en gång till… låter inte roligt

-eM-
0

Jag sitter och surfar på mobilen samtidigt som jag skriver frågorna till lördagens tipsrunda på datorn, dessutom ser jag på Anna Phil :)

Soffi
0

Jag och Linus ska precis ta en dusch med illrarna för att få dem att lukta lika. Dessutom luktar Lilith bebisbajs efter resan…

Faxlin
0

#18: nepp det är inte skojigt. Tur jag har er här samtidigt :-)

Audiatur et altera pars

[Falo]
0

sitter och äter Yoggi med nedsmulat knäckebröd i platt talrikLedsen samtidigt som jag tittar på Lost.

Faxlin
0

haha, lät som ett konststycke Falo, åtminstone det där med flattallriken. ;-)

Audiatur et altera pars

-eM-
0

Falo: Varför knäcke i joggis?

Gud vad trött man är. Ligger i sängen nu men kan inte sluta surfa. Kom på att det funkar idag så jag är helt inne i det nu..

[Falo]
0

#24: Knäckebröd i youghurt och fil är gott!

#23: Tallriken var djup då jag tog den ur skåpet, någon av illrarna måste ha bytt ut den…. Upptäckte det så fort jag började hälla. Funderade en kort stund på att byta tallrik men så kom jag på att jag inte behövde. Det är ju faktiskt ingen som serSkrattande

Soffi
0

Spillde just ut en halv flaska vetegroddsolja på golvet..Skrikandes Så mycket party kan det bli när man kämpar med att klippa 40 st klor!

Faxlin
0

#25:De är såå skickliga dina illrar. Kom ihåg att påminna mig om att mina inte ska få träffa dina. De behöver inte lära sig sådant. ;-)

#26: Fasligt mycket vetegroddolja det blir när man häller ut det.
Tänk att allt som hamnar på golvet alltid ser så mycket mer ut. ;-)

Audiatur et altera pars