Irriterad
Jag kan inte rå för att bli irriterad varje gång jag lägger ut bilder på Melwin, Epona och Denver, och folk kommenterar att Denver är fin.
Jag blir irriterad, för folk ska tycka att Melwin och Epona är finast.
Jag är störtd, jag vet…
golf.ifokus.se
Nu kommer jag inte ihåg hur dina små ser ut förutom Melwin och han är jätte fin!
Men varför ska folk tycka at Melwin o Epona är finast? :)

För Melwin och Epona är mina och jag tycker de är finast :)
Denver och Sigge bara bor här liksom.
Har inte samma känslor för dem.
Melwin och Epona har jag skaffat på eget bevåg.
Denver och Sigge har jag bara fått hitslängda :)
Jag fösker. Jag tycker Denver är rätt söt ibland, speciellt på filmen jag filmade här om dagen. Men för det mesta är han bara ivägen.
Men Melwin och Epona är liksom… finns inget som slår dem. Så är det bara.
golf.ifokus.se
Är Denver snäll mot andra pälsar så är han välkommen hit. Cato skulle dyrka dig förevigt 
Mvh Jenny
Ja, varför inte försöka omplacera Denver? Är du orolig för att han inte ska komma till ett bra hem så går jag i god för att Strumpan (Jenny) som har Cato är en fantastisk människa, annars hade jag själv inte omplacerat Cato till henne!!! :D
Och Cato blev ju tyvärr nyligen ensamiller efter att ha levt med andra illrar under lång tid… Så de behöver nog en kompis där borta.
Jag tycker iof alla dina illrar är söta, men det vet vi ju alla att vita illrar "drar" mest. Du var ju själv ute efter en DEW ju ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus

Melwin och Epona är bästa kompisar med Denver och de skulle bli så himla ledsna :)
Skulle aldrig kunna göra mig av med någon. Men det är inte okej att säga att han är söt och inte säga samma sak om Melw och Epo också ;P
golf.ifokus.se
Tack snälla snälla Jossan för dina ord! Vad glad jag blir
Jag kan säga att Cato är högt älskad, mannen i mitt liv
!
Men han är dock väldigt deprimerad efter att Kentucky gick bort. Jag måste tvinga i honom mat, han leker inte alls och jag måste tvinga ut honom på promenader för annars skulle han sova dygnet runt…
Theres, känner du för det så kan du ju fundera på det. Han skulle bli lika älskad som Cato
. Jag är inte borta många timmar om dag, promenader 7dagar/veckan oavsett väder och jag har all tid i världen för kärlek och lek.
Alla dina illrar är oerhört söta! Finns det någon iller som inte är det? 
Mvh Jenny

Blir inte aktuellt. Han har för fasen bott här i 4,5 år :P
golf.ifokus.se

epona är ju sjukt charmig tös
Åååååhh… Denver är sååååå fiiiin! 

Denver är lite modigare än alla andra. Vi var ute förut, och så kom pappa och brorsan och skulle gå till bilen. Melwin skuttade under råttburen till Epona, men Denver blev förbannad för de luktade konstigt. Sen hängde han med dem till bilen. Sen när de hade kört iväg så ställde han sig på bakbenen och undrade var de tog vägen :P Då kom Melwin och Epona på att de också ville vara modiga, så de gick fram till uppfarten och luktade iallafall lite där bilen hade stått, och vågade vara lite under den andra bilen :)
Melwin tyckte förresten att det var lite kallt om tassarna med -15 grader. Han ville gå på mig hela tiden först (låg i snön). Så när han gick ner i snön så backade han upp på mig igen :)
golf.ifokus.se

Tycker alla dina illrar är lika fina! Du får helt enkelt ta sämre bilder på Denver;)
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus