Tass-Shoppen
Efter ett längre uppehåll är jag nu tillbaka med en ny hemsida som är under utveckling, men jag har hunnit få dit det viktigaste än så länge.
Jag syr tunnlar, hängmattor m.m, främst i fleece.
Välkomna att kika in 

Åh jag bara älskar puffen med rosa ludd. den skulle sarae se ;)
Hehe ja den är läcker =) Fast jag tror hon har sett den förut och så är ju hon jätteduktigt på att sy själv =D
Nu är galleriet uppdaterat med fler av mina tidigare alster =)

Vad kostar en fluffig puff?
180 kr har jag tagit förut. Om du menar fluff på kanten?

#5 japp den jag mena
Säg till om du är intresserad så tar jag hem flufftyg =)

#7 japp gör så, blir nog lite senare då jag jusst nu håller på med en massa inför classic ferret ;)
Okej =)
Nu är namnet på hemsidan uppdaterat till www.tass-shoppen.se =D
Har beställt nya tyger nu som bör komma inom kort!
Grå, vit
Mönstrade:
Snöleopard, vitt med svarta tassar, rött med vita hjärtan, leopard.

#17 den var riktigt julig ;)
Haha ja jag fick också lite julkänsla när jag sydde den =D
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vad fina puffarna är! 
#26 Kommer du finnas på classic ferret med dina grejer?? Riktigt köpsugen. :)
Nej jag gör tyvärr inte det =/ Ville gärna gjort det men ska till Skara helgen innan på kursträff på min distanskurs på SLU så det blir för långt att köra två helger i rad, jättetråkigt.
Då får jag väl beställa när jag kommit på vad jag vill ha och funderat ut hur mycket pengar jag får göra av med.. *hihihi* Jättefina och goa sovpuffar!! Unerdara tyger..
Hur mycket skulle frakten gå på tex om man skulle köpa en sovpuff och någon hängmatta?
Frakten på en normalstor puff och en hängmatta är 48 kr.
#36 Tack! Det var ju billigt. :)
Putt =)
Åh va fina grejer, mina kan nog va förtjäna lite nya saker snart 
Åh vad gulligt!!! :)
Nu finns Tass-Shoppen på facebook, gå in och "Gilla" oss. Ska se om denna länken funkar? http://www.facebook.com/pages/Tass-Shoppen/337448179603634
Nr 100 som trycker Gilla får välja mellan en hängmatta, hängtunnel eller puff i fleece, valfri färg!

#43 jasså du har oxå börjat sy dessa nu. ;)

#43 jasså du har oxå börjat sy dessa nu. ;)
Ja jag fick en förfrågan =)

#46 kommer du producera dessa och sälja sedan oxå i butiken? är ju tråkigt om alla syr samma =/
Syr du också kuber?
Jag producerar inget på det viset utan syr det som folk vill beställa. Det enda jag har "lager" på är puffar samt burskynken till katt, eftersom jag åker på kattutställning och säljer ibland =)

#47 Du brukar kommentera om någon sytt alster i samma form som du gjort vid något tillfälle och än sålänge handlar det bara om vanliga förekommande former som sålts vid flertalet tillfällen förut av både större företag och personer som har det som hobby.
Har själv sytt det mesta som visats av både dej occh andra, före jag sett det här - ja för flera år sedan.
Du får helt enkelt komma med nya idéer själv för att få lite variation på utbudet.
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
#49 ja det är ju inte så konstigt att folk kommer med förfrågningar på grejer de sett bild på nånstans =) Har aldrig gjort kub förut, men det var en tjej med råttor som frågade om jag kunde göra en sån här till henne, så den på bilden är sydd på beställning och ska flytta hem till ett gäng råttor.

#48 japp det har jag gjort ett tag nu ;)
#49 jo alltså jag menar inget illa alls. utan jag vill mest bara att vi syr lite olika. som exempel så syr sarae lekmattor och säljer ja då vill inte jag göra det för det är inge roligt om alla butiker sitter med samma material. hoppas ni förstår hur jag tänker då 
Har man de som hobbyverksamhet så tycker jag inte det spelar roll om flera delar utbud - Finns alltid något som skiljer dom åt eftersom dom är handgjorda 
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo