(S)Nit sele + koppel
Åh vilket tufft! Älskar mitt xD Hur mycket? :) Vill gärna paxa det om det går xD
//Belinda aka Zandrama
"Älskar NITAR" skulle det ju stå, dumma iPhone xP
//Belinda aka Zandrama
#2 Ge ett bud ej under 100kr :)
åh vill också ha nit sele, om hon andra inte vill ha det så kan du skicka det på posten eller vart bor du? :)
#5 Du får köpa det om du vill ha det för har inte hört nånting av henne än så.. Jag skickar det med posten,
Okeej va blir frakten i såfall? :)
24:-
Okeeej då vill jag ha det :D men kan jag få ditt nmr så skickar jag andressen till din mobil !
Skicka ett pm till mig här inne så skickar jag mina bank uppgifter!
#4 Du ville att hon skulle ge bud men sen inte under 100kr? Då blir det ju inte bud utan då har du redan bestämt dig att det ska kosta 100kr
Sen om du inte godtar hennes bud så kan du ge motbud ;)
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo
#11 Ja men hon har ju liksom inte hört av sig ännu så då blir det sålt till den andra isället,
#12 Såklart om hon inte svarar :) Mena mest hur du la fram det..
Säger man "ge bud" så väntar man ofast på budet innan man ger motbudet som du skrev "inte mindre än 100kr"… Förstår du vad jag menar? Nu gav du liksom ett pris innan du vänta på hennes bud 
För vem buder mer om du säger "minst 100 kr" ?
Förlåt att jag drar igång en diskussion som är totalt onödig XD
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo
ska jag skicka i gästboken då eller? kan inte denna sidan helt hundra ännu.. =)
#13 Okey
#14 Har skickat pm till dig

#14 Längst upp till höger finns det en ruta med din Avatar och ditt användarnamn, precis under står det meddelande och när du fått något står det en siffra inom parantes bakom. Om du går in där kan du skriva i namnet på användaren du vill skicka meddelande till men jag brukar gå in på användarens profil och klicka på kontakta som står i den svarta listen längst upp:)
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

#14 Btw står PM för personligt meddelande!
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus