Låna iller?
Hej! Jag undrar om nån har en iller av något slag som du kan tänka dig låna ut imorgon vid 17.00? Den skulle behövas till ett reklaminslag där den kommer få gå en kort bana och välja namn till ett foder! Är du intresserad? Hör av dig! Helst i Västerås eller Sthlm!
Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering
www.kristallens.wix.com/kristallens
Sajtvärd på degus.ifokus

Såg att du skrivit detta på en del smådjursforum också.
Har ingen aning om hur allt är upplagt och så men kan vara värt att veta att illern är ett rovdjur och många smådjur är nog inte alls roade av att gå samma bana som en iller har varit på tidigare.
Det kan skrämma skiten ur de flesta smådjur.
Det finns en del illrar här inne som bor i sthlm så det är säkert någon som kan ställa upp :)
Hälsningar Malin
Illern kommer isf gå sist på banan och de är som sagt bara ifall man vill! Tack för hjälpen iaf!:)
Sajtvärd på degus.ifokus
#1 Illern kan gå banan sist och komma till platsen när gnagarna lämnat?
Men som Ulrika skriver blir dom flesta gnagare rädda för lukten av illrar, bra att ha i åtanke.
Hälsningar Malin

#3 Bara så att man vet om det. Är ju inte säkert att de som kommer med smådjur förstår varför deras småttingar blir livrädda om de inte ser någon iller där.
Kan då vara bra att förklara:)
Alla andra sorts smådjur har vart där redan så den blir sist i såna fall!:) tack för ni berättar!
Sajtvärd på degus.ifokus

Lycka till:)
Tack!
Sajtvärd på degus.ifokus
Jag kan nog låna ut nån av mina pojkar, bor i Upplands Väsby
Välkommen till ferretplanet.se :)

måste stilla min nyfikenhet och fråga vad det är för foder den skall välja? Jag är då en partypooper och blir lite fundersam över det hela med fodret, är det så att det ska vara ett foder till illrar eller vad är grejjen? (nyfiken strut så det slår härligheter till) ;);)