iller sökes
HEJ,, HAR DU BLIVIT TRÖTT ELLER HAR INTE TID ETC MED DIN LILLA PÄLSBOLL
VARFÖR INTE KONTAKTA MIG, SÅ KAN JAG KANSKE JAG KAN TA ÖVER, JAG HAR EN LITEN FLICKA SOM SÄKERLIGEN HADE UPPSKATTAT EN KOMPIS ELLER FLER. MEN MIN EKONOMI ÖR MYCKET KRASSLIG, SÅ JAG KAN INTE TA NÅGON SOM BEGÄR FÖR MYCKET, MEN SKRIV EN RAD SÅ SER VI VART VI HAMNAR. HA EN HÄRLIG DAG/KVÄLL
Snälla, skippa caps lock nästa gång. Mitt huvud skriker. 
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Skulle vara jätte bra om du skriver mer om dig så att man
vet vem du är och vad du har i tankarna

Finns ju en tråd härunder om två illersystrar. Kanske kan vara nåt?
Han tar 1000:- för systrarna.. Om du inte har råd att betala för omplaceringen har du då råd med eventuell kastrering, skabbkontroll, försäkring eller andra veterinärkostnader? Oftast får man själv leta upp de illrar man är intresserad av och kontakta ägaren. Det kanske kan vara en idé? Lycka till! :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
tar bort mitt inlägg då jag inte vet ännu hur det blir.

Ts, lite upprepning av ovanstående medlemmar, det är nog lättare att ta kontakt med de som annonserar finns väldigt många för tillfället både här och på blocket.
Sen det här med ekonomin, inköpet är ofta den billigaste delen för sen tillkommer tillbehör (mat är ett av de dyrare inköpen) och ev. veterinärvård (kastr. el. vacc). Sen kan man komma att behöva besöka veterinär pga sjukdom eller olycka vilket ofta fort blir många tusenlappar.
Ja sen det sista, vet ju varken hur gammal eller hur din dotter är men personligen ser jag inte iller som ett djur till barn.
Nu kan jag såklart ha misstolkat dej eller att du redan tänkt igenom allt detta och har lösningar för allt:D
Hoppas att du hittar det du söker!
#5 Funderar du på att omplacera?
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
#6 Ja jag planerar att omplacera mina tjejer men är orolig att dom kommer till fel sorts hem.. :(
#6 Jag fattade som att TS hade en liten illerflicka och du fattade det att det var en människoflicka- undra vem som har rätt :P
#7 Hem bestämmer du ju själv om du ska omplacera dom. Jag är noga med vart djuren hamnar som jag själv inte kan ha kvar (räddningsdjur) men de har alltid kommit till bra hem! Man får vara stenhård och gå på kunskap och lyssna på sin magkänsla :)
Sajtvärd på Iller.ifokus

På TS profil står det att hon har en iller-tös:)
#8 Ja man har ju omplacerat en grabb och honom fick ju djurhemmet ta hand om och det kändes rätt men nu när man ska välja det rätta hemmet så är man orolig att dom ska bli omplacerade eller att det är icke djurvänner som illrarna hamnar hos så det är verkligen svårt det här.

#8 HAHA, misstänker starkt att du är på rätt bana:P
#10 Så länge man är villig/har möjlighet att låta det ta sin tid dyker rätt hem upp, sen är det klart att det kan gå åt skogen ändå som med allt annat - vi är ju bara människor. Bästa är ju till någon man känner men det är ju tyvärr inte alltid möjligt. Man får iaf försöka sitt bästa!
Hoppas det går bra:)
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Den här kvinnan är med i djurrättsalliansen PETA och så vidare. Hon kämpar mot päls handeln och jag har nog aldrig träffat på en mer "bortskämd" iller tjej som Poppie (Illern) som blir 2 år på Valentines day! Hon har till och med ett eget rum och ska få ett större eget rum nu i den kommande flytten, så illrar som ska omplaceras av olika skäl, tar absolut ingen skada i det boendet, utan snarare tvärtom.
Mvh hennes dotter (25år)
Bilden är TS, barnbarnet och Poppie!

poppiemamma lämmna ditt telefonnummer på min privat så ringer jag dig…vi kanske kan komma överens.