Iller iFokus

Iller

Etikettuppfödare
Läst 1111 ggr
Wisby9211
0

En fundering

Jag skulle bara vilja fråga om nån vet vart Malin östman på Gotland befinner sig?

skulle vilja prata med henne ang iller men har ringt och mailat men inte fått nått svar =/

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

JossanH
0

Ingen aning faktiskt, men vet att andra haft samma problem, dock var det längesedan jag hörde något om det nu.

Sajtvärd på Iller.ifokus

Wisby9211
0

okej, men vet du om hon håller på med uppfödning ännu? min kompis vill skaffa iller och både hon och jag har försökt att ringa men inget svar =/

animal-lover
0

Hon har haft lite fullt upp med sin nyföding och renovering av hus och sånt :)

Kan skriva till henne på fb att folk söker henne

Wisby9211
0

Okej, vad roligt att hon fått barn, Du kan ge henne min mail adress. skickar den i ett mail till dig animal-lover!

Nussen
0

Jag vet vart hon är men tycker inte att jag kan lämna adressen bara sådär. Hon har precis fått sitt andra barn så det är säkert därför det tar lite tid.

Funderade du på att hälsa på? skulle vara superkul att se alla deras djur Glad

Wisby9211
0

Min kompis vill skaffa iller och jag har haft iller så nån gång i framtiden kankse man skaffar och då vore det roligt att ha kontakt men henne! :)

cannaydia
0

#Animal-lover, hihi ja min nyföding Skrattande Men huvudet på spiken, här är alla järn i elden o några till…

#Nussen jag får ju nästan ta inträde på mitt lilla zoo då Flört

#Wisby9211 Vi har varit i kontakt tidigare om du minns? bl a då ni ville köpa valp av mig (efter er första iller gick bort) som ni sedan avböjde innan vi setts pga er ekonomi.

Inte fått något mail så testa att släng iväg ett nytt till murgronansilleruppfodning@hotmail.com Jag är inte omöjlig dok inte det lättaste att ha med mobil över allt när man har en 1&1/2åring som vill leka med den, då ligger mobilen bättre på en hylla högt uppFlört..så mail når man mig lättast med

Wisby9211
0

Hejsan. vad bra nu är det ju inte jag som ska ha iller utan min kompis så jag ber henne skicka iväg ett mail till dig igen så får vi se om det går fram denna gång :)

animal-lover
0

#7 Cannaydia  Ja Shakile kanske inte är så nyföding nu för tiden men han är i allafall mer nyföding än syrran sin Tungan ute

Vill oxå komma och se ditt zoo, får väl ta och lämna en av valparna hos dig och passa på att kolla på resten av dina pälsbarn Skrattande