Systrarna B (Bilder)

Sofie!! Såna mysbilder får du ju inte lägga upp. Gud vad fina dom är och så lika. Liknar väldigt på brorsan men han har brun nos och inte en söt rosa :)
#3 Ja dom är väldigt lika. Ibland kan inte ens vi se skillnad på dom hihi. Jag tycker Betty och Burton är väldigt lika.
Sötisar!
Sara
Otroligt fina bilder sofie !:)
#8 Tack så mycke :)

Som vanligt bra bilder på pälsarna Sofie. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Fiiiiina systrar ;)
åååh suck..du får inte lägga ut sånna bilder ju! jag dööööör ju här hemma"!

10# hehe, eller som på just den bilden kan de ju va svårt att se vart den ena börjar o den andra slutar:P… får pilla på en fossing o kolla vem som ger en "pill off!!" - blick;)

Har du tänkt på en sak Sofie? :) Bianca, Betty, Burton

åhh, vilka sötisar :) dom blir ju bara sötare o sötare =P
Åh dom är ju bara för fina :) Och så himla lika sen!

Guuuuuuuuuuuuud vilka sötnosar. Snacka om kärleksfulla… *Avis* Tänk om mina kunde kela sådär… :-P
Hihi ja nog är dom söta men dom är ena riktigt små monster. Så det är tur att dom är så söta som dom är.
#15 Japp hihi :)

#14 Ja ibland ha jag svårt att se skillnad. Men Groggie är lite mörkare under ögonen och sen ut som en prinsessa och Tessie är tjockare.
#15 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu gick det lite väl snabbt??? Glömde du inte någon?????????

#21: Men du har väl ingen på B? hihi
Audiatur et altera pars
#21 Oj lilla Bernard. Då har vi fyra syskon på B :)

#23:haha, så hade hon rätt i alla fall. Skämmigt av mig. ;-)
Audiatur et altera pars
#24 Hihi japp :)

åhh, vilken skönhet =)
#31 Hon tackar :)

Jättefina kort de där sista, men jag skulle ju kunna tro att alla 7 kort var ett och samma kort iom att hon låg i samma pose…. bara lite olika zoom… Men för all del… *flin*

Var bara fräck och sätta in kort på min Tessie och hennes faster bara för att se att fler var lika ;0)

Fin närbild där, den sista! :-)
De är verkligen lika. vilka fina teckningar de har! Snyggingar
åh vilken dreggel tråd.. jag tror jag kreverar
Så underbara allihop bara så ni vet e mitt tagentbord helt ner dregglat nu.. suck att man aldrig ska lära sig använda haklapp :P
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Gud va söta!!!!!
-eM- Han är så vacker. Hihi du fick dig en silver till slut. Här hemma kör dom på som vanligt. Inge silver här inte. Ska bli så kul att träffa bror :)

åhh, va söt :) lika som bär :)

fy så söt Burton är!! Jag ska nog kidnappa honom när jag kommer över.

Sofie: Det är så synd att flickorna inte kkan komma med, men jag får väl träffa dom sen nån gång om jag kommer över.
Hah, Nettan du kan ju alltid försöka..

Förlåt, Cilla!!!!!! Bernad så klart!!

*putt* :D
#51 näää så sött! å #52 var ju bara så kul! hihihi hon kom ut ok sen eller? *fniss*

#51, naw, så sött :)
#40, han är ju otroligt vacker killen :)
#53 Hahaha jodå. Hon tog ju sig in i den och vände runt så den lilla goa magen kom i vädret. Hihi.
förresten..kan ni ha sånna foder automater? Välter de inte dem? Har själv funderat på dem men sen insett att det nog inte skulle funka här hemma…
Dom välter inte den utan Betty kraffsa ut all mat när hon blev grinig eller det va lite mat kvar.
jisses vilken skillnad det är på era töser då och nu..har sagt det förut, å säger det igen..inte en chans att jag hade känt igen dem om jag inte visste vem matte å husse var ;) Och att lära mig se skillnad på dem lär jag aldrig göra! De är ju kopior..underbara kopior ;)
Hihi ja dom har verkligen förändrats. Mest är ju Bianca. Hihi och att se skillnad på dom kommer inte vi heller lära oss helt och vi ser dom varje dag :)
#64 haha det känns ju tryggt ;) iaf för mig…men jag har kommit fram till att det gör nog inte så myckte om jag skulle råka kidnapa fel syster ;) Skulle nog kunna trivas riktigt bra med betty oxå *fniss*

#70 herregud, va söt han va! han e ju 1000 gånger bättre än den andra tomten, o den tomten har gett mig en massa saker under åren