Terrorism!
Ännu en natt av brutal iller terrorism..nog den värsta hittils…precis när jag lyckats somna vaknar jag av att rickie kommit på en ny lek, Han tar en pet flaska (o,5l) i munnen, utan kork, och skuttar med dem fram och tillbaka över golvet, för varje skutt drämmer han den i golvet. Suck, bara upp å slita den ifrån honom. 5 min senare hör jag nya ljud….då håller han på och släpar in 2 dvd boxar under soffan. Suck, konfiskerar även dessa..morrar, å går å lägger mig. Nästa sekund, nya ljud, då står han på bordet å kraffsar sönder mina dvd skivor (han har alltid haft en fettish för sånna). Tar bort skivorna…sen e det väl lugnt i en kvart, tills nästa omgång. Liggger å halvsover å ycker till av ett högt ljud…där kommer rickie skuttandes med ett video band i munnen! som han dessutom knyckt ur videobandspelaren! fattar inte hur han lyckas. Efter detta e det som vanligt dags för "bita matte i knävecken" och "rycka öronproppar ur mattes öron". Sen blir det plötsligt lugnt….i en hel halvtimme! sen e stitch uppe i sängen å jävlas,,,tillslut får han mig ur sängen å in i köket, där såklart maten e slut. Ger dem mat å släpar mig i säng…nu e klockan ca 05.30 å jag har inte sovit många minuter ännu….näste man på tur e buffy som klättrar upp i bokhyllan å börjar putta ner böcker, ljusstakar, vattenflaska osv…upp å lyfta ner henne ca 11 ggr….tillslut somnar jag av ren utmattning, å vakna upp till allmänt chaos….så ja, i natt var terroristerna riktigt överjävliga!
haha.. ledsen, men man kan bara inte låta bli att le när man läser om dina små terrisar ;)
Typiskt att det var Stitch som påpekade att maten var slut. 
Sara
#2 hehehe han gör så jämt..det e enda gången han e uppe i sängen, när han vill tala om att maten e slut. annars håller han sig alltid på golvet

Stackars dig… man får ju panik när man inte får sova.

Mohahaha, han är sååå väluppfostrad min grabb. Jag har sagt åt honom att inte ge dig någon ro om du glömmer maten åt honom. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

OMG!! och jag som tycker att frallan är jobbig!! Han är uppe i sängen och biter en i fötterna en miljard gånger, eller så klampar han över ansiktet. igår höll han på och krafsade på en låda, så jag blev gaalen och då tog jag ut den i hallen och då började han krafsa på mattan. Jag galen igen!! Och så går jag och skåller på han och lyfter bort honom. Efter det så lägger han sig brevid sängen i den lilla "iller sängen". ååå…äntligen sov dax tänkte jag. jo men visst. full gång och kraffsar i sängen!! Då fick jag nog så frallan fick sov ai köket i natt. Och smeagol låg i sängen mellan mig och pojkvänen och mös:) Tänk om frallan oxså kunde få in i skallen att man ska sova på natten! De sjuk är ju att smeagol och frallan höll på och busade flera timmar igår kväll så då tänkte man ju att han skulle va lugn på natten, Men icke sa nicke!! :(