Iller iFokus

Iller

Etikettlänkar
Läst 1505 ggr
amhsillertorg
0

AMHS+Vitalin.

Nu är det dags att beställa mer Vitalin men efter vad jag har förstått så har förra omgången av Vitalin inte hållit samma höga standard som vanligt. Därför vill jag be om er hjälp.

Var snäll och skriv ner er era synpunkter av Vitalin här i tråden så gör Nettan gör en sammanställning och skickar den till Vitalin direkt.

Detta behövs göras innan den 20/1.

Tack för hjälpen.

Hälsningar Anders

[Nathalie62]
0

Har det blivit sämre ?

VeronicaKahlbäck
0

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

VeronicaKahlbäck
0

Hann själv byta före det "nya" Vitalin då jag av andra orsaker blev skeptisk till detta foder så har tyvärr inget att komma med, hoppas att folk hjälper till nu!

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

[Nathalie62]
0

#2 Tack, ska in och läsa om det.

amhsillertorg
0

#3 Det hoppas jag också. Eftersom möjligehten att "prata" med kunderna såsom man gör i en affär, så hoppas jag att så många som möjligt tar chansen att göra sin röst hörd.

enbartmalin
0

Jag bytade innan Vitalin "bytades" så jag kan tyvärr inte hjälpa dig.

Hälsningar Malin

Doktor-och-Designer
3

Jag reagerade på att det är annan färg, form och lukt på maten och blev lite fundersam. Illrarna verkar fortfarande tycka om det, fast de äter ju gärna foder som innehåller saker som inte är bra för dom så det kan man inte direkt gå på.

amhsillertorg
0

Puttar tråden då jag tycker den är viktig. Kom igen och gör din röst hörd Glad

UlrikaD
0

Har ju inte testat det nya fodret så här får vi gå åsiktslösa:)

Hayley
0

jag har bytt foder helt till pestarna, annars hade du fått mina synpunkter =) (sålänge du inte är intresserad över mina synpunkter på carnia lynx :P

sofie
0

Hitta nått som såg ut som havre i bitarna, sen va formen annan och även lukten. Så man fick alltid kolla igenom maten noga när man fyllde på till skruttarna. Men nu är maten slut och jag har valt att ge dom annat nu.

amhsillertorg
0

Puttar lite till :-))

amhsillertorg
0

Jag vill passa på och tacka alla som har tagit sig tid att läsa ocj´h skriva i tråden.

Kontakt med Alphafeeds är nu tagen och vi får se vad dom har att säga.