OT. överraskad
har haft det lite knapert nu när man varit arbetslös å så… får min första lön nu den 25:e. Trodde jag hade ungefär 70 kr på kontot men när jag kolla via internetbanken idag så hade jag 4400!!! vilken glad överraskning måste jag säga ;) å här har man gått å snålat i onödan hehe
Oj vilken trevlig överaskning! snacka om att man blir förvånad!
Min kompis var med om nått liknande..hon jobbade iofs men var helt säker på att hon var pank..så hon vågade knappt kolla saldot…i flera veckor tackade hon nej till att hitta på nått just för att hon trodde hon var pank..när hon tillslut kollade hade ho 19000 på kontot….snacka om chock ;)

Sådana där överraskningar är trevliga. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Ja sådana överraskningar är inte fel alls :D
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Ja det är alltid skoj när det kommer en sån överraskning =)))
Inte varje dag man får en sån =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
jag vill också ha en s¨dan överraksning. men jag har iaf blibit eerbjuden ett jobb under tiden jag var i egypten nu :) Kan vara stolt över det iaf :)

Själv har jag blivit förvånad åt andra hållet. Sist jag stod hos frissan gick inte min betalning igenom. Jäkla företaget mitt hade problem med löneutbetalningarna osm därför kom några dagar senare. Kul när man räknat med pengarna… SOm tur var så är jag stammis hos frissan så de kände igen mig tillräckligt för att jag skulle kunna komma in och betela när pengarna kom in. pinsamt värre. Men snygg blev frillan! :-)
Det var ju strålande! Det kunde inte ha kunnat blivit bättre, haha!