O.T Examen! :)
Hej! Vill bara dela med mig något roligt! På lördag tar jag äntligen min examen från socionomprogrammet! Känns helt overkligt att man tagit sig igenom 3½ års lidande ;) Närå..det har nog varit något av det bästa jag gjort..alla upplevelser..all studentöl…alla fantastiska nya vänner :) (och all stress och tentaångest) ;)
Jag tänkte fira detta med att plugga en termin till haha..ska gå två distanskurser och samtidigt äntligen ta tag i körkortet..är väl kanske dags nu kan tyckas..vet att Jossan håller med..hon har t.om gått med på att vara min handledare utanför körskolan..stackarn ;)
Iaf, jag känner mig på ett ovanligt muntert humör, det har nog inte sjunkit in innan att det är så få dagar kvar! Dock ska dessa dagar spenderas med näsan i böckerna inför en härlig salstenta, yeaj! :P
Bifogar en liten fin bild från Nolle-P, känns som det vore igår, samtidigt som det känns som en evighet sen!
Grattis!! 
Titta gärna in på vår sida http://www.diamantens.cybersite.nu
Jag vet precis hur det känns. Jag väntade också med att ta körkortet tills jag hade pluggat färdigt. Det blev att jag väntade ett drygt år extra för det var så skönt att slippa sitta och plugga för första gången på… ja egentligen på nästan 22 år eftersom jag hade pluggat konstant sen jag började skolan som 7-åring :)
Lycka till med sista tentan och ett stort grattis till att (nästan) vara färdig med din utbildning! Jag vet precis hur overkligt det känns, lyckan med att vara färdig och sen kommer stressen med att hitta ett bra jobb.
Tack :))
Haha jo..jobbstressen kommer väl smygande sen..som det ser ut nu kan jag jobba extra på mitt personlig assistent jobb fram till sommaren och sen även hela sommaren om jag vill. Så planen är nog att söka massor framåt hösten då det kommer ut mycket nya tjänster. Jag hoppas att jag kan få nåt givande och roligt jobb till slut! =)
Åh vad kul! :) Grattis i förskott!
Hälsningar Malin
Grattis! Jag längtar efter att min studieperiod ska vara avkarad inom dom närmsta åren. 
Härligt jobbat, grattis! 
Paulina
Haha, är det LASSE!!?
Ska öva på en ramsa att härja om dig när du tar emot ditt… Ehhh, diplom??
(ingen stundent som ni kanske märker ;))
Sajtvärd på Iller.ifokus
haha ja det är det! ;)
ser fram emot den här härjarramsan!

Bra jobbat. grattis
Härligt! Grattis! 
Mvh Jenny
Grattis! Längtar till mitt om 1,5 år med:)
Med vänlig hälsning, Petra
Hundarna- www.paradisemittelspitz.n.nu
Hästarna- www.paradiserehab.weebly.com

Grattis några dagar i förskott!!
Grattis!
Sara
Grattis och lycka till med körkort och fortsatta pluggandet :-)

GRATTIS! Lycka till med det sista nu och jobbsökningen:)
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Gud vad roligt! Grattis som f… fasiken! 
Tacktacktack! Ja nu börjar det dra ihop sig, känns helt galet :)
Ja ni, nu är det gjort, känns lite overkligt än men det sjunker väl in så småningom :)
För jag har tagit examen, FY FAN vad jag är bra! ;)
"Hanna Sjögren" "WOOOOHOOOO!!!!"
Sajtvärd på Iller.ifokus
haha ja..måste ju tillägga att dom inte ville att folk skulle klappa o sådär när vi fick våra diplom iochmed att det skulle ta så lång tid då,,men när dom ropade upp mitt namn fick jag ett fint högt whooohooo av bästa jossan..:)
Haha bra gjort av Jossan ;) Grattis till examen!
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

Go Jossan! Jag är riktig mes och sitter där tårögd så stolt över mina vänner, gjorde tom det på gymnasiestudenten fast jag hade hoppat av själv haha.
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Veronica haha, som min mamma då, hon satt o lipade genom halva ceremonin ;)