Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 247 ggr
HannaM
0

biler på elliott

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

lite bilder från vår första promenad med elliott

KerstinL
0

Åh, vad fin han är!! Hoppas allt går bra!! Kramar från oss.. Kyss

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

Faxlin
0

Ohh vad mysigt det såg ut.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

HannaM
0

det bidde en intepromenadbild också :P

håll till godo!

sarae
0
Sara
0

Naw.. Lilleman är tröttis! Glad

Sara

HannaM
0

aa lilleman är trötter… snusar och snusar, hemskans massa nya lukter och häftiga saker och promenader och ojojoj…

AlbaStiffler
0

Munkhammar> Fina foton. Ju fler och oftare han får promenader, destå aktivare kommer han bli på dem. Har inte mina fått gått ut på ett tag så är de jätteförsiktiga och rädda när de väl kommer ut. Tar säkert en halvtimme att få igång dem, och vid det laget är de trötta efter ytterligare 5 minuter. hehehe…

Denna kommentar har tagits bort.
HannaM
0

#9 tackar tackar…  vi har varit ute två gånger om dagen nu sen han kom.. haha i två dagar med andra ord, och efter kvällspromenaden var det matte som var helt slut.. Elliott sprang runt och var glad och nöjd…  hur orkar hanFörvånad

Faxlin
0

haha, klart han orkar han är ju en iller ;-)

Audiatur et altera pars

HannaM
0

varför är inte jag iller för då…??? fast jag kan ju försvara mig och säga att han sovit hela dagen när jag farit runt som en skållad råtta och gjort massa saker

HannaM
0
HannaM
0

hmm.. glömde lägga in bilden.. här kommer den

babsan
0

Vad sööt han är :)näästan helt rosa nos :p haha

HannaM
0
HannaM
0

…men jag trivs mycket bättre hääär..

HannaM
0
skrellet
0

vilken sötnos!

HannaM
0

jajamen.. nu ska sötnosen gå och bada… så både jag och jonathan blir nog ganska blöta snart :P

HannaM
0

hmm nu har vi "badat".. satta helt enkelt ner honom i badkaret.. och paniken lös ur ögonen och illern som inte ens kommer upp i sängen flög ur badkaret.. stackars liten, vad elak matte är

babsan
0

#23  haha, hade gått bättre med utter eller :P?! haha

Faxlin
0

hehe, han är en badkruka din Elliot. ;-)

Audiatur et altera pars

HannaM
0

Ja, nån utter är det ju inte=p…. ser verklgien fram mot när han verklgien behöver badas ordentligt, tvättas och hela paketet, känns som det kommer bli en blöt biten hanna och en arg blöt elliot…. och badkruka.. oja, han går runt vattenpölarna och vägrar stoppa mer än nosen i vattenskålen…

Sara
0

Du får duscha med honom. In i duschen och håll honom nära dig så han får trygghet av dig samtidigt som ni duschar.

OBS! Klipp INTE klorna direkt för duschen..

Sara

HannaM
0

Duscha låter definitivt som ett alternativ… funkar det att bada med honom?? Eller är duscha lättare när dom är badkrukor?

Sara
0

Har aldrig prövat att bada med nån men varför inte. Lite vatten i och så lite leksaker eller gottor som han får försöka plocka upp i vattnet.

Kanske han övervinner sin rädsla även om han inte blir så ren de första gångerna.

Sara

HannaM
0

Hmm dags att börja med terapi alltså… enda godiset han gillar hitills är laxolja.. haha.. det blir spännande i badvattnet=) får börja med en hink på golvet i köket och se om han kan bli tillräckligt intresserad för att stoppe ner lite mer än nosen..

babsan
0

haha, bada med honom var en (ganska) bra idé…. jag badade med Bab´s en gång, blötte ner henne o hon sprang upp i mitt knä o satt där o försökte jag hälla vatten på henne då fick jag tbx ;) haha