Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 231 ggr
babsan
0

Vad ska göras i sommar ??

ja som rubriken säger, vad ska ni göra i sommar??

Själv så får jag hem lilla Lucifer till midsommarhelgen =D så nästan hela mitt sommarlov går åt till illrarna <33 Skrattande

KerstinL
0

Midsommar i Danmark, sen är man väl hemma och njuter av solen resten av sommaren.. ; )

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

Sara
0

Har inte planerat nått.. Ska kanske hjälpa till att köra in en treåring (häst alltså)

Sara

sofie
0

Vi ska åka till Gotland en vecka med alla illrarna :) Och sen blir det nog att vi åker till Mannes släkts ö och bara tar det lugnt när han är ledig.

Norrskenets
0

Hoppas på att få hem en liten illervalp=), så man håller tummarna här hemma Glad

sarae
0

Ska vara på landet hela sommaren å jobba…ännu en underbar sommar på världens vackraste plats ;)

JossanH
0

vi ska ut till sommarstugan där det förmodligen blir fullt hus! ;) Kommer mina föräldrar ut så kan vi räkna med iaf 4 människor, 3 illrar, en katt o två kaniner.. men det är lugnt. våran sommarstuga är så pass stor att vi tom kan använda ett sorum till illerrum eller så har vi en stor glasveranda som man också kan använda men där blir det lätt lite för varmt..

Sen så ska ju jag till Roskilde också!!! JIIIHAA, var ju 4 år sedan jag var där sist så det skriker i festivaltarmen… men ack- utan illrar en hel vecka!!!

Sajtvärd på Iller.ifokus

emoflickan
0

*blänger på Jossan* jag såg minsann inget "Och så ska jag umgås massa med Hanna oxo!!" ;)

Tesan
0

För 5e året i rad så åker vi en vecka till Öland o campar, självklart så ´e bäbisarna med!

Sen blir det nog lite segling oxå!

Vi har 5veckor sem så vi hinner nog med att slappa en del o dricka massa god öl o mat oxå för den delen!

Längtar….

Sarah
0

Jobba två månader och gotland tre veckor. Måste ju få in lite pengar. Förhoppningsvis blir det en c-uppsats i företagsekonomi oxå. På gotland ska jag dock bara ha semester med killen, träffa min häst som är uthyrd till en tjej i visby och festa med vänner som kommer ner till ön. Om två veckor börjar sommarlovet!!!!!

Faxlin
0

Här hemma ska vi måla och rusta i och ute på huset. Så större delen av tiden går åt till det.
Kommer även att färdigställa rastgården till illrarna ute om jag har tur (beror på när jag lyckas få gubben att svetsa). Sedan håller jag på med en till mindre rastgård också. Bara för att det är skönt för Beldin att kunna få vara för sig själv. Eller för damerna att han är för sig själv heter det nog. ;-)
Men den kan jag fixa själv eftersom jag inte behöver svetsa.

Så sedan ska jag väl jobba. Åka på två veckors semseter till HC, arrangera ett par ifokusträffar. Jaga priser till tävlingar här inne. Och träna med hunden och jaga efter en vagn till shettisen.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

sofie
0

#9 Och träffa oss när vi kommer :)

Sarah
0

#11 But of course :)

Nea
0

#11 #12 Träffa mig också, om ni vill. ;-)

Ilokay
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jobba jobba och vara med pojkvännen och illrarna när jag inte jobbar.så ska jag självklart träna sola och dricka öl förstås:)

Sarah
0
Denna kommentar har tagits bort.
Theres
0

Köpingsvik på Öland hela sommaren lång! + jobba två dagar i veckan här hemma, men det är bara att åka hem, bara 14 mil fram och tillbaka, inte så långt =)

Någon mer som ska till Öland? Illerträff kanske? :P

golf.ifokus.se

DG
0

Ska åka i Riga i början på juni, sen blir det jobb fram till augusti och sen åker vi nog till Finland för en vecka eller två.
Sen lär det bli små turer till skärgården på nån helg och massa grillning :)

Soffi
0

Kommer antagligen jobba en hel del med att få Lucifer att gå ihop med den nya tjejen (som vi vill ska heta Lilith). Sen åker jag och jobbar två veckor i norrköping. Annars blir det en lugn mys sommar i göteborg/stockholm innan jag börjar söka jobb till hösten.

Velsan
0

börjar jobba 27 juni, så då har jag bara helgerna lediga. Men ska hinna med lite illerträffar, tractorpulling, hämta en valp i göteborg, mysa med killen å så skulle jag vilja testa att hoppa fallskärm när jag får råd :)

LeeLoo
0

I början på juni åker jag på genetikdag. I sommar ska jag ta hand om & uppfostra illervalpar förhoppningsvis, då Stacy ska ha en kull i början på Juni. Sedan ska jag arbeta som massageterapeut, vara med på medeltidsveckan i Visby, åka till Sundsvall i slutet på sommaren & åka utomlands med min sambo v.35.

knas
0

LeeLoo du e busy like a bee =P

JossanH
0

#7 äh, det är så självklart att jag inte borde behöva skriva ut det!! :D

Sajtvärd på Iller.ifokus

AlbaStiffler
0

Några veckor spenderas i sommarstugan vid skärgården vid Öregrund/Östhammar. Sedan blir det 1-2 veckor i Tornedalen samt fjällvandring. Funderar på tälttur i Sarek i år. :-)