Athlaz
Jag har en sån ångest! Jag lämnade Athlaz hos Veslan idag eftersom jag åker till Mallorca imorgon. Det är alldeles tomt här hemma. Jag vet att han kommer att få det superbra hos henne. Han trivdes jättebra med sin syster Kentucky, de låg o sov tillsammans =). JAG SAKNAR REDAN MIN LILLA FALUKORV =(
Veslan, du är guld!!
Mvh Jenny
jag vet… att man kan få sån ångest bara av att det är tomt i lägenheten! jag ska också lämna bort mina en veckar i sommar och jag vet att dom kommer få det jätte bra men så svårt det kommer bli. Får väl iof vara glad för att man inte ska sitta hemma en vecka utan vara iväg- att vara hemma utan illrarna är värst!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Precis. Det bästa är att jag vet att Veslan vet vad det är hon håller på med, och att Athlaz äntligen får utföra riktiga illerlekar med någon, Han har tre st att bli mobbad utav=)=)=) Han lär väl inte vilja komma hem sen
Mvh Jenny

haha, det är jobbigt att vra iväg från sina lilla päls. Förstår att du saknar honom. Men snart får du borra in näsan i hans päls igen och bara snuffa på honom.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
JAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!=)=)=)
Mvh Jenny
Han kommer att bli sönderpussad och ihjälkramad =)=)=)
Mvh Jenny

nej men det lät ju inte bra. Om du pussar sönder honom och kramar ihjäl honom. Vem ska du då pussa och krama sedan? ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Tja, det får väl bli det som blir kvar då…. ;). Nä skojar bara, jag har bara en sån saknad efter honom att jag bara inte vet vart jag ska ta vägen… Det är nästan så jag funderar på och skita i skolan och åka o hämta honom istället! Men det är sista lektionen för terminen, så det känns ändå dumt att skippa den
Mvh Jenny
han ligger i rosa fluffen med kentucky å myser :) saknar nog matte ;)