Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 329 ggr
Faxlin
0

Tillfällig tillökning

Japp i morgon kommer de två grabbarna från Gävle hem till mig och jag ska försöka få ihop dem med ett av mina gäng här hemma. Annars blir det ännu ett gäng helt enkelt. ;-)

Ska bli roligt att träffa dem igen, har inte träffat dem sedan i somras. Det är två snälla killar det här. Och jag ser fram emot att se hur de fungerar ihop med mina. Kommer kunna hjälpa till att kolla upp om de bör placeras om till någon som har iller sedan tidigare eller inte.

Jag vill att ni som är seriöst intresserada av dessa två killar tar kontakt med mig och berättar om er.
Hur eran familjesituation ser ut. Och gärna varför ni anser att ni skulle kunna vara det rätta hemmet för dessa pussvänliga, lådsäkra och gosiga killar.

OBS: detta är inte några problem illrar.

faxlin@glocalnet.net  eller per pm.

Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

NoraDede
0

jag pm dig imorgon åsa har redan skickat mailtillrätta ägarna om dessa små killar. men nu är jag trött och måste sova =)

skrellet
0

vad är det för grabbar?

Faxlin
0

Jag kan berätta mer om dem så snart de kommit hit. Det jag vet i dagsläget är att de är viltfärgade, kastrerade, vacinerade, försäkrad. Jag tar över försäkringen på dem tills jag hittar ny ägare som känns helt rätt.
De heter Cingo och Timon. Cingo är förresten bror till min Crazy och Ammis Contesse och Kerrans Crystal.

Audiatur et altera pars

Faxlin
0

Nu har grabbarna kommit hit. Två riktiga sötkillar är det. Timon är den större av dem och så sedan Zebben (cingo i stamtavlan) lite mindre.
Ska nu låta dem finna sig tillrätta i lugn och ro ihop med Malin i hennes rum. Sedan kommer de ut i resten av huset. :-)

Audiatur et altera pars

JossanH
0

#4 vart kommer timon ifrån?

Sajtvärd på Iller.ifokus

Remaining
0

Jag har mejlat dig & väntar på svar =)

Tesan
0

Hoppas du hittar bra hem till pojkarna

Faxlin
0

#6: Då tror jag att du har mail nu.;-)
För jag har bara fått ett svar per mail och det måste väl varit från dig ;-)

#7: Tror jag säkert jag gör. De är två pussgrisar som är helt ansiktsäkra till och med ihop med barn. De älskar barn. Älskar att gå ut i sele och säkra på lådan. Klart man kan hitta bra hem till sådana guldpojkar ;-)

Audiatur et altera pars

knas
0

Hur gamla är dem?

Faxlin
0

Ohh, jag är inte hundra på Timon. De hade glömt hela mappen hemma med alla deras papper. Så de ska sända dem till mig.
Men jag har för mig att han är runt två år. Sedan fyllde Zeb 1 år i tisdags.

Audiatur et altera pars

knas
0

Grattis i efterskott =)

Faxlin
0

Tackar, fast jag ska inte ha dessa grabbar kvar ju. Jag ska hitta ett bra hem åt dem bara. ;-)

Audiatur et altera pars

JossanH
0

frågar igen då, vilken uppfödare kommer timon ifrån?

Sajtvärd på Iller.ifokus

Faxlin
0

#13: Precis som jag svarade i #10 så har jag ingen aning än då de glömde alla papper hemma på dem. Men de ska skicka dem till mig. Så snart jag vet så ska jag skvallra. ;-)

Audiatur et altera pars

Faxlin
0

Eventuellt har jag hittat hem till dessa grabbar nu. En tjej här innifrån som låter som precis rätt hem för dem.
Så vi får se när de kommer hit vad de tycker om grabbarna. Och om tycke uppstår emellan illrarna. Vem det är får personen själv skvallra om utifall hon vill det :-)

Audiatur et altera pars

VeronicaKahlbäck
0

Det är jag som ska komma och kolla in dom små rackarnaSkrattande

Har inte varit här inne så mkt på sistone men det första jag såg när jag kom in här var att Åsa skulle ta hand om pojkarna som jag precis hade mailat om!

Nu är det jättespännande kommer inte kunna sov inatt juRäcka ut tungan

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

JossanH
0

#14 aha, trodde det gällde åldern… Vet nämligen att det fanns en liten kullbror till pegasus som hette timon.. därför jag undrade.. Är det han så är han född 24 maj 2004.. ;)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Faxlin
0

#17: Jag formulerade nog mitt svar rätt klantigt. Ber om ursäkt. Hoppas på att få hem papprena på dem i morgon. Så då vet vi. Skulle vara lite roligt om det är brorsan till Pegasus. ;-)

Audiatur et altera pars