Ozzy söker omplaceringshem
Trodde aldrig jag skulle skriva detta men Ozzy behöver nytt hem :(
Efter mycket om och men har vi nu insett att vår lägenhet på 70 kvm inte lämpar sig för en iller, två katter och tvilling tjejer på tre månader.
Hade det inte vart för våra döttrar hade jag ALDRIG omplacerat Ozzy!!
Ozzy är en albino kille som fyller 2 år den 14/2 2012 (alla hjärtans dag pojk :) Han har bott hos oss sen han var 8 veckor och kommer från Skåne. Ozzy är som de flesta illrar, 60 - 100 % rumsren beroende på humör. Han har kastreringschip och får regelbundna vaccinationer.
Ozzy är en helt underbar iller med mycket humor! Han älskar att vara med och vill gärna vara i centrum hela tiden, man har INTE tråkigt när Ozzy är med :)
Ursäkta fördomarna, MEN Ozzys blivande husse/matte ska veta vad det innebär att ha iller, ha egen bostad och vara över 20 år!!!
Ozzy SKA fortsätta att få regelbundna vaccinationer och hållas kastrerad. Papper kommer skrivas.
Kontakta mig via mail vid intresse
Vart finns ni? :)
//Belinda aka Zandrama

Oj! Det missade jag, Göteborg
Har skickat ett mail :)
//Belinda aka Zandrama

Grattis till tjejerna! Hoppas Ozzy hittar ett nytt bra hem, vet att Zandrama letar seriöst efter en liten till;)
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

#3 Du har svar :)
#4 Tack! Nu har vi verkligen huset och händerna fulla :)
Jo, Ozzy kommer få ett bra hem - det vet jag för jag ska hitta ett till honom! kanske Zandrama är rätt person, vi får se :)
Kommer precis från ett besök hos Ozzy och hans familj :) Underbart kelig liten buspojke :D Både jag och sambon blev störtkära direkt ^_^
//Belinda aka Zandrama

#6 Jag tror Ozzy blev kär i er med :)
Vi hörs av i veckan och pratar mer och bestämmer hur vi ska göra :) Ha en trevlig kväll i Göteborg nu!

Vad kul att ni kunde få hälsa på så snabbt:)
Håller tummarna för Ozzy :)
Sajtvärd på Iller.ifokus

Nu är det bestämt att Ozzy ska flytta till Sthlm, vi ger det ett försök då det nya hemmet har två damer :D
Håller alla tummar och tassar att han ska komma överens med tjejerna!
#10 Ja det gör vi också :D
Vi längtar redan som sjutton tills pojken får komma hit och träffa sina nya töser ;)
//Belinda aka Zandrama

vad roligt att ni fann ett hem så snabbt. och grattis till zandrama ;)
#12 Tack tack :D
Ska bli mysigt med två isbjörnar hemma (en mini och en stor) och såklart en pastellis :P
Majsan, Izzy och Ozzy… Det låter ju perfekt ^^
//Belinda aka Zandrama
Stort grattis zandrama! Hoppas nu dom kommer överens, men det brukar inte vara några jätteproblem :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
grattis till pojken och söta tjejerna ! hoppas allt blir bra hemma, den gosenalle måste jag träffa nån gång!
Välkommen till ferretplanet.se :)

Vad spännande! Lycka till med sammansättningen men de brukar lösa sej:D
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Grattis!! Sa ju att det kunde vara bra ju.