Identitetsbyte?

masken kommer för han håller på att få sommar päls :) har han bytt foder? tänkte eftersomd e gula försvunnit, men de kan ju ha varit så att vinterpälsen va gul å den nya pälsen e normalfärgad :)

ja, numer äter han ju illerfoder. Men snopet då masken dök upp på en dag :) F.ö fäller han MÄNGDER nu, ska bli intressant att se om han tappar allt det gula..

ohh, va häftigt, han e mkt snyggare nu ;) tkr iaf jag, men han va söt för 2 veckor sen oxå :)

Vilken gosing. Häftigt att se den snabba skillnaden på honom.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Oliver har inte heller någon mask på vintern, han är nästan silver på vintern med en massa mysig päls som står rätt ut. På sommaren ser han ut som en räka, han är mycket mörkare på sommaren också..
Carpe Diem
Oj vad fin han är =) Det är skoj när man ser en sån markant skillnad.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Han är jättefin!! Men jag tyckte att han var minst lika fin innan.
Hur har det gått med allergin?

# 8 Allergin ja… har spridit sig. D.v.s utslagen. Smörjer flera ggr/ dag men det hjälper föga. Skönt att vara på jobbet några timmar för då lägger det sig lite men nu har jag ju varit hemma och förkyld så jag känner mig som ett vandrande sår. Pratade med läkare och hon skulle kolla upp var de kunde testa mig men har inte hört mer. Ska ligga på lite mer tror jag.. Tack för att du frågade!

Du får pusha lite. Rätt medicin kan göra underverk!! Lycka till.

Häftigt…
lär ju inte bli bättre med allergin nu när han fäller så mycket… Bara att bita ihop o vänta på bättre tider!! ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus