Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 793 ggr
skrollan
0

Kista mässan?

Pappa skickade nyss bilder från mässan, åh vad avundsjuk jag blir! Och han berättade om alla illrar och då blev jag ju självklart nyfiken vilka som var där mera än cecilia som jag vet om pga av bloggen ;)

Just nu önskar jag att jag bodde kvar i järna och inte i smålands mörka skogar!

Berätta om era dagar där och vilka ni var, pappa sa något om två uppdelningar eller något? :)

ElinaPersson
0

Jag var där! :)

Skrev lite i "Ett stort tack! :)" tråden om vilka som var på kistamässan men det var bra många fler än jag kunde namnet på Skäms men Cecilia, Zmellda, Midnattssolens uppfödning, Pirjo, Hakuna Matatas uppfödning, Diamantens.. Det är dom jag vet på rak hand ^^

Det var två olika föreningar som var där

* Svenska Tamiller Föreningen (STIF)

* Svenska Illervänner

Jag fick känslan av att det var väldigt tomt i lokalen för att vara en såpass stor mässa och blev nästan lite besviken att det gick så fort att kolla igenom allting :/

Mina 3 "höjdpunkter" var illrarna, bengalkatterna + agility med hundar.. Det var riktigt kul att se hundarna springa runt och hoppa över hinder samtidigt som dom skällde, fick mig ett litet skratt då och då Skrattande

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

skrollan
0

Vad roligt! :) pappa var lite besviken på att det inte var så mycket djur som vart innan. Dock gillade han illrarna, bengalerna och papegojorna :) önskar jag också var med. Mhm dåligt på uppfödarnas namn, var Kerstin och Kent (?) där? :) pappa prata om valpar trodde han, två stycken? :)

ElinaPersson
0

#2 har ingen aning om vent Kerstin & Kent är, sjukt dålig på namn är jag Skrattande

StillaSinnet
0

Jag lade in lite bilder i den andra tråden in mässan. Där är Kent och Kerstin med.

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

Diamantens
0

Vi var där Skrattande

Hela den här helgen vigdes åt mässan, så tors-sön från öppning till stängning har vi "terrat" folk med våra illrar och möss Tungan ute

// Kerstin

Titta gärna in på vår sida http://www.diamantens.cybersite.nu

nagontogmittnamn
0

Jag var där men tyckte att den ena illermontern var obehaglig. Frågade en blond kille en vänlig fråga och han bara väste åt mig. Jag frågade typ om hans iller var albino. Illervänner tror jag montern hette.

skrollan
0

Jasså, hur var det uppdelat då? Någon hörifrån som stod i den andra illermointern?

Zmellda
0

Vi var Jag, Kerstin, Kent, Ceciliaolucifer och Faxlin med tillhörande dotter med tillhörande pojkvän i STIF;s monter och några fler som kom och gästade en dag eller så :)

ElinaPersson
0

Var Faxlin där? Förvånad Henne hade jag velat hälsa på ju… :(

Doktor-och-Designer
0

Vi var en dag i Svenska Illervänners monter :)

VeronicaKahlbäck
0

Hoppas alla hade en underbar dag på mässan!

Hade hoppats på att kunna komma på söndagen men då jag var hemma vid fyra från jobbet natten till söndag kändes det inte aktuellt att gå upp för att köra i mörkret och halkan

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus