Bombo söker nytt hem
Svenska Illervänner omplaceras en illerhane, Bombo (Murgrönans Illeruppfödning).
Jättefin mörk kille på 2 år.
Han är kemiskt kastrerad, vildfärgad, chipmärkt och vaccinerat.
Trevlig kille, bitar inte utan när han leker nafsar han. Tycker om att leka med bollar och kommer när han vill leka, men kan leka helt ensam för några stunder med allt han hittar.
Kontakt med andra illrar går lite trög, funkar bra med mina honor men inte med mina hanar. I sitt förra hem hade Bombo en tjejkompis och det gick bra. Vågar inte säga nu hur han funkar med andra illerhanar.
Kan funka jättebra som ensam iller.
Lådträning behövs fortfarande, men han bättra sig varje dag.
Finns i akuthem i Svartå (mellan Örebro och Karlstad).
Omplaceras genom Svenska Illervänner www.illervanner.se
För mer info maila: omplacering@illervanner.se
Sjutton va fin han är och vilken snygg mask han hade! :D Dock verkar det alltid vara illrar som från början kommer från murgrönans som omplaceras från svenska illervänner :(
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

Han hade jag norpat direkt om jag inte haft huset fullt av illrar. Vilken snygging!
Är inte Frettepret och Malin/Murgrönan samma person?
Ja han var fruktansvärt söt, han ser sådär knubbig o pussvänlig ut :D
Aj, vilken sötnos!

En fin kille! Han är lite väl nära mej, har varit i nuvarande akuthem och titta på två killar en annan gång:)
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Åh! Vi som letar efter en pojke :D Och har två töser sedan tidigare!
Hmm… Man kanske skulle skicka ett mail? ^^
//Belinda aka Zandrama
#6 han letar ju ett permanent hem & han verkar fungera med töser.. Då är det ju kul om han kan fortsätta få ha vänner :) Dock får ni ju inte ge upp utifall det skulle gå åt helvete med sammanfogandet ibörjan…
#7 Ja precis!
Självklart ger man inte upp ;) Han får la bo hos oss i sovrummet tills dom går ihop om det skulle skita sig i början xD
Men tror inte det skulle vara några problem om han är van vid damer sedan tidigare :)
Majsan håller sig helst med oss och tycker Izzy kan vara jobbig som bara vill busa, men hon är inte aggro eller något ändå :)
Izzy verkar tycka att alla är hennes lekkkompisar xD
Så vi får se :)
Ska höra med sambon först xP
//Belinda aka Zandrama
Bombo har fått nytt hem!
#9 Är det Zandrama??
Sajtvärd på Iller.ifokus
#10 Nej tyvärr inte :(
//Belinda aka Zandrama

Han var verkligen galet fin!