Tjockis Bogey...
Vilken stor och fin pojke Du har :) Det blir nog väldigt kall vinter då min Bertil har kommit upp till 2400 g. :)
Välkommen till ferretplanet.se :)
Fin han är :-)

Har han samma guloranga underull som brorsan eller är det ljuset?
#4 Ljuset förstärker nog det men hans underull är lite gulaktig.
#0 Ni får se till att ha extra varma kläder hemma till vintern, ifall han är duktig på att spå väder 
fiiiin!

#5 Ah släktdrag då kanske=) Här hemma är det gulorange på Blubbet.
Theo säger att det blir mkt kallt
. Han har dragit på sig långbyxorna och lagt på sig en hel del. Runt sisådär 2,7 kg.

Jag har också en sån där jättebäver här hemma. Över 2.5 ligger ju Freddie på, slutade väga honom när han inte fick plats i skålen.
Ligger på golvet som en stor pälsig betongris.
Vilken underbar pojk du har
har en liten flicka som blir 2 i februari, men hon håller sig bara mellan 900- 1 kg knappt. Jag ger henne allt hon gillar men tji får jag inte vill hhon bli mer större. men jag älskar varenda mg på henne. hon är mitt livs lilla kärlek. kram till er alla illerälskare 
#8 Det kan det nog vara :-) Eagle har en beige-gul underull. I dagsläget mest beige. Eagle väger 1500 gr.
#11 Det är en normal vikt för tjejerna, även om det finns dom som väger mer. Mina egna 2 tjejer väger: Pyret (6 år) 757 gram och Martille (1 år) 890 gram. Räknar inte med att Martille ska gå upp speciellt mycket mer :-)
#11 o #12 Våran lilla tjej har nått den fracila vintervikten på nästan 1100g, den lilla fluffrumpan.
Hon ser ändå anorektisk ut brevid Bogey.
#13 Det anade jag :-) Hon har ju annan stam än mina bakom sig :-) Pussa båda pälsisarna. Längtar efter att få gosa med dom 
ser utt som min pontus han e en riktig bamse<3
Raringarna
Bra 'teknik' med tandborsten.
Åh, Imie är så otroligt fin!
Hon ser riktigt rund ut om magen på vissa bilder!
Säkra på att det inte bli några baby-Imies om 42dagar? ;)
Så fantastiskt fina dom är :-)
#25 Tämligen säkra, men hon har alltid varit tjejigt "päronformad" ända sen hon var valp
Sen ser hon betydligt tjockare ut än hon är, för hon har väldigt fluffig päls. Betydligt fluffigare än Bogey.
#26 Bogey och Imie tackar för komplimangerna.

#22 vilken charmig bild!
Killen här är i mitt tycke lite väl kramgo på 2,3 kg, skulle inte alls vara fel med ett par hundra gram mindre. Förra ägaren påstod dock att han blivit mindre och iom mitt foderbyte och kanske lite stress så har han inte lag på sej några gram under pälsbytet :O
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

#22 vilken charmig bild!
Killen här är i mitt tycke lite väl kramgo på 2,3 kg, skulle inte alls vara fel med ett par hundra gram mindre. Förra ägaren påstod dock att han blivit mindre och iom mitt foderbyte och kanske lite stress så har han inte lag på sej några gram under pälsbytet :O
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Puttar upp tjockisen, för han fortsätter att tjocka på sig.
Han väger nu hela 2036g !
Får hoppas det inte är en spådom om hur kall senvintern blir för då kommer det att bli grymt kallt.
Även Imie har tjockat på sig och väger nu drygt 1220g
Enda problemet är att han börjar tycka kanten på lådorna är för hög att släpa magen över så det börjar bli högar och pölar på tidningen utanför. Vår lilla tjockispäls.
Sötisen
Han är mycket tyngre an bror sin, men han har lite kvar till de 2250gram, som den tyngsta klumpen här hemma väger.
Söta som alltid