Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 872 ggr
VeronicaKahlbäck
2011-12-24 20:56
1

God Jul!

Jag hoppas alla haft en underbar dag och att juldagarna fortsätter på samma vis.

Här har det varit fullt med folk, paket och alldeles för mycket mat!

Har ni eller illrarna fått något roligt?

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Gottfridsson
2011-12-25 16:20
0

Detsamma till dig !

Jag hade en trevlig julafton i goda vänners sällskap. Glad

ElinaPersson
2011-12-26 13:16
0

Jag hade en toppen jul! Skrattande Inga tråkiga besked från sjukhuset om morfar och Niklas (min kille) var en riktig prins, ställde upp både för mig och min familj Glad

Fick cirka 2500kr så nu sitter jag här och snålar samt undrar vad sjutton jag ska lägga dom på, körkort/kläder/ritplatta… Inte alltid lätt att veta!

Av pojkvännen fick jag en teddyfilt, sån där med lurv på.. Han har nog förstått att jag är frusen en del Flört

Hoppas ni andra också haft en strålande jul & att ni lyckas hitta något trevligt till er själva/illrarna under mellandagarna!

Kram Elina

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

Sophey
2011-12-26 16:33
0

Dexter fick en tunnel och en filt pa julafton av svarfamiljen och jag fick lite pengar av min pappa. Jag kommer att eventuellt kopa en dator for en del av pengarna och en byra att ha mina klader i och resten kommer nog att sparas ifall nagonting otrevligt hander och vi maste till veterinaren.

Medarbetare på matlust

UlrikaD
2011-12-27 02:29
2

Hade tänkt att köpa en vinterjacka förra månaden men hamnade hos veterinären istället och gav dem alla pengarna. (sjuka chinchillor)

Så den senaste tiden har jag frusit något så vansinnigt, så när jag öppnade paketet med en jättefin vinterjacka med stor, härlig luva blev jag ju riktigt glad.Skrattande

Zandrama
2011-12-27 08:50
0

Av min underbara sambo så fick jag presentkort på Spa :D
Sen har vi fått en massa presentkort på SF ^_^ Jupp vi går på bio en hel del :P

Illrarna fick två hängmattor, ett marshall rör, en Octoplay, två nya hörnlådor och en rolig leksak på pinne/snöre med bjällra i som dom blir tokiga av ^^
Mysigt och skämma bort dom små ibland :D

//Belinda aka Zandrama