Rusta
Igår köpte jag ett rör på rusta. Leopardfläckligt :) 80 kr. 1,3 m långt med hål här och var. Fanns ävet ett trevägsrör för en hundring. Tipsas.

Jo jag stod och dreglade på dem häromdagen jag med. Såg fina ut… och prisvärda! Men enligt min sambo så har vi redan så mycket illersaker, så det blev inga fler. Kan man få för mycket? :)

Det är fördelen med att inte ha sambo :) Jag flyttar ihop med killen i höst så jag kan bunkra innan det. Men då får de ett rum där alla deras saker får vara och där kan jag härja fritt.

Har även sett att de har kattmöbler på ÖB till superbilligt pris. Min Stiffler har en sån som han älskar. Dvs en tygklädd kub med en sån där klöspinne ovanpå. de sover alltid i den.

Den där trevägstunneln bara älskar mina illrar. Så det var väl införtjänta pengar.
De där klösmöbeln på ÖB den har jag också men just nu utlånad. Sedan har de en sådan från Rusta som är formad som ett hjärta, och ja då självklart rosa :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Å, en sån trevägstunnel måste jag ha! Typiskt att man är så stor.. hade varti kul att vara med och leka i en sån… 

#6 Wilma tog tag i mitt finger, jättelöst, igår, och försökte dra med mig in i tunneln :) jag tror att hon var leksugen då!! Eller så ville hon bara visa mig sin fina tunnel =D

#7> Såna lekar är trevliga, tills de kommit in en bit i tunneln, tar ett nytt stenhårt grepp i fingret och vägrar sluta dra… *aaaaj* den leken gillade mina förr…

Jag burkar försöka komma in så långt jag kan i rören med armarna. Indra älskar när man jagar henne på det sättet in i röret. Tyvärr kommer jag ju inte så långt in, och hon är så snabb och vänder helt plötsligt innan jag hinner reagera. Men detta röret ser ut att passa även matte lite bättre :)

#9 Ja man kommer ju lätt in från alla håll, och så finns det ett hål i mitten. Och rören är inte så jättelånga, så det går bra att leka med henne vart hon än är :D
Tack för tipset, de måste ja kolla upp =)

Mina älskar sina Rusta-rör!!!