Gullunge
Nu har jag helt plötsligt blivit med iller tidigare än jag trodde… det skuttar runt en liten Elliott här som fyller tre imorgon…
Åhh vad kul, Grattis!!!

Gratttis !! :o)) Berätta mer.

Haha.. tack=) Han springer runt här nu och undersöker det nya hemmet noggrant, inklusive om min händer är goda=p En liten viltfärgad grabb är det.. så söt så.. ryktet säger att han oftast använder lådan, det återstår att se

Grattis! har du bilder på honom?

åhh, va trevligt =) grattis
nämen Oj! va kul!! grattis!

Congratulation =) När får vi se bilder?

jorå.. bilder men en kamera och en dator i vild fajt.. har lite problem att få in dom…=( nån som är bra på sånt??
#8 nope inte ett dugg..men det beror på vad du har problem med ;)

#8 Vad är problemet?

ja problemet är att datorn säger att det inte finns några bilder på kameran att ladda över=)

Det låter skumt =S

Det betyder nog att du får ta några då.

japp=) nu har han somnat.. helt slut av att kolla allt nytt=p..

Grattis! Vi vill se foton på sötisen ju.
Vart kommer han ifrån?

Han är från Ammi från början, så det är en liten gotlänning som ligger här och snusar, men dom senaste tre åren har han bott i stockholm
#16 Åh vad skoj. Då kanske det är en bror till våran Kola :)

hmm han är född 10/5 2004
Okej då är dom inte syskon hon är född 2004-04-13

Grattis vad roligt för dig. Då du snart fyller år också kunde det inte bli mer exakt att få sig en liten päls ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

nee precis, en väldigt bra födelsedagspresent=)

Och imorgon ska han firas.. några tips på något gott han kan få då han enligt rykten inte äter kött eller äggula… eller nått annat utom typ torrfoder och popcorn.. eller hur det nu var

Russin =) Fast sarae tycker itne man ska ge dem det för det innehåller mycket socker, men fråga henne mer om det ;)
#23 det är definitivt inte bara jag som tycker att det är fel. Det varnas även om det på många iller sidor, så det är inget dumt påfund från min sida.

hmm ok, det har han inte fått förut heller så det är dumt att börja nu känns det som.. kattmjölk kanske?

Det var inte vad jag antydde
Jag mena bara att det var du som sa det till mig =P och om han inte äter andra goda saker kan han väll få några russin.. Eleer så e han som Åsa's illrar och inte gillar russin =P
laktosfri grädde kan han få en skvätt…annarskan du testa olika kattgodisar…greenies uppskatats av många…eller en liten bit gurka eller två ;)

ja gurka har jag hört att det ska vara populärt även om det finns sånna som inte tycker om det=p hmm greenisar ska jag leta reda på! mot djuraffären imorgon..
Provpåsar med kattmat ses oxå som godis här hemma.
Sara

Shop til u drop =)

Mums mums.. kan nog få stackarn att smälla av imorgon om jag ska prova allt.. 

hehe mm Akta så magen inte spricker bara =P

inga spruckna illrar här inte.. det fixar Hanna=)

gött =) Hoppas du hittar nånting gått ;)

Greanies är bra godis. Lite laktosfri grädde är också okej. ;-)
Något mina bara älskar men får ytterst sällan så är det vattenmelon. ;-)
Audiatur et altera pars

varför sällan?

#36: För att jag är en mycket dålig matte som handlar vattenmelon alldeles för sällan. Bara därför :-)
Audiatur et altera pars

aha så det e inte för det e "farligt" för dem *pust*
Då måste jag (the party pooper) ju självklart inflika att det e rätt mycket socker i vatten melon…så de bör inte heller få det för ofta ;)

men ma nfyller bara år en gång om året.. har jag för mig… satsar nog på greenisar och lite laktosfri grädde tror jag, det känns stabilt, jobbigt att köpa en hel vattenmelon till en iller =)
hahha ja det kan bli en del över ;) Vatten melon då och då e ingen fara…som allt annat, måttliga mängder.
Hoppas grabben får en urmysig födelsedag ;)

Ja.. man ger litegrann och sen får man äta själv tills man spricker=p.. klart han får det mysigt.. han ska ju bita nya matte i fingrarna heeela långa dagen, kan det bli bättre??
När mina fyller år brukar det festas på laktosfri grädde, gurka och vindruvor. vindruvor är albins absoluta favvogodis. banan brukar ju oxo vara uppskattat :)

oo banan.. det har jag fyra som håller på att bli lite småbruna, kanske kan vara nått…
det går hem hos mina odjur iaf :)

hmm så kan jag lägga resten i filen sen.. kanske en ide där..! nu sitter jag här och är arg på min kamera, eller om det är datorn, har massa fina bilderpå nykomlingen men dom går inte att få in i datorn.. snyyyft

och det godaste var… salmopet…!!! Det var nämligen jätesmaskigt!! den laktosfria grädden var riktigt läbbig..
Oj, vad roligt.. Grattis i förskott till Elliott 

hihi.. det är idag han fyller år=) imorgon är det min tur.. då får han fira matte
hahaha ska matte oxå ha lite laxolja eller?

ja för fan=p.. eller.. satsar nog på gurkan tror jag… men om han kommer och ger mig laxolja på sked så kan jag nog överväga att äta det