Iller nallebjörn?
Jag kom ihåg dessa charmiga iller nallebjörnarna som fanns att beställa. Rätt dyra men så otroligt fina.
Tänkte visa sambon men får inte fram sidan förutom en bild som fanns här inne från 2008..

Finns inte denna underbara sida kvar längre?
Hoppas det är någon som vet :)
Hon som gör dessa heter Jennie Sandahl, Ejje här på forumet. Hennes illrar Luke och Leah gick bort för ungefär ett år sedan. Hon är nog inte inne här så ofta eftersom hon inte har illrar längre.
Jag vet inte om hon gör dessa längre. De är jättefina och vi har en nalle som hon har gjort, otroligt välgjord! Jag vet att hon har sålt ibland via Svenska Illervänner så du kan säkert fråga dom. Annars kan jag försöka leta upp hennes mail.
Tror inte hon har kvar företaget längre, ja va ofta inne på hennes hemsida förr och kikade runt. Hon var även Sajtvärd för Nallar.ifokus men hon ville ha någon annan som tog över vilket inte hände så den sajten dog mer eller mindre. men kanske kan du hitta lite mer information på den sidan vad som hänt. www.nallar.ifokus.se (om iFokus inte plockat bort sajten helt.. )
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Kommer ihåg nallarna, otroligt söta:)
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus