TRÖTT!!
TRÖTT!!!
NU är jag trött på ALLT alla människor det finns som är egon, eller självsika m.m!
trött på alla människor som sviker och dom som ljuger och försöker få mig tala, trött på alla problem som jag har och har haft, gråter för det saker jag har varit med om. Orkar inte mera
JAG hatar folk som ska försöka få mig att "lita" på dem, det finns faktist bara en som jag tycker mycket om som typ "bryr" sig och henne har jag inte träffat i värkligenheten
att få reda på saker genom tidningen är inte kul, att se saker på stan är inte kul
att folk ljuger rak upp i ansiktet är inte kul, men "folk" fattar inte att jag vet MYCKET mer vad som händer än dom tror. Seriöst är jag trött på vissa änniskor på nätet som jag inte har träffat
måste bara få skriva av mig en liten,liten del.
oj skrev till fel forum

Lilla vän, det låter jobbigt. Du vet vart jag finns om du behöver prata.
Lite dåligt ute nu veckan före yran, men hojta till på msn så svarar jag så fort jag är vid datorn.
(är det något jag kan göra?)
Kram på dig.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#2 du har redan gjort mycket :)

Tydligen inte tillräckligt mycket. Du vet i alla fall att jag finns här för dig.
Sköt om dig gumman.
Kram
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
*suck* jag kan inte annat än att hålla med dig.
Det finns så otroligt många människor som lägger näsan i blöt och ändå har de inte den blekaste vad de pratar om men såra, det ska de.
Susanne 
Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.