Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 1791 ggr
UlrikaD
4

Parningssäsong!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här har jag i min enfald trott att det var julsäsong på gång. Men vad fel man kan ha.

Ska ta och dammsuga och mitt i alltihopa har säsongen ändrats och det har blivit parningssäsong!

Det hade ju faktiskt kunnat bli jättefina bebisar av denna vackra kombo. Stora, fina, fluffiga, gosiga….hanar. Nä just det, kanske inte funkar så bra med Freddie och Tango trots allt:)

UlrikaD
4
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Åh, Tango!! Precis, lite shiatsu-massage precis där i ryggsluten. Jag är såå trött efter all städning.

Tja, med lite karta och kompass så kanske han löser även detta så småningom.Flört

stampepluttis
0

haha! sött! :D

kredka
0

hahah kanon bilder! här hemma var det inte uppskattad slutade med att Gunnar klättrade upp i hatthylla och försökte slänga en hammare på amorösa Bertil Flört

Välkommen till ferretplanet.se :)

UlrikaD
0

Hammare i huvudet är sällan bra förstås, du får säga åt honom att slänga en toffel eller nåt istället.Flört

ElinaPersson
0

*skriver upp mig på valplistan* Pax pax för Freddie junior!

Vilka små härliga knubbisar dom är dom där två, hoppas att jag får gosa ner mig hos dom en dag Skrattande får se hur det ser ut nästa sommar när körkortet är klart, kanske kan man ta en tripp till Liseberg och avsluta med en dag hemma hos dig om det går för sig ;)

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

UlrikaD
0

#5 Det är bara att komma hit och gosa:)

ElinaPersson
0

#6 Risken finns ju att dom andra tjuter över att jag gosar för mkt med Freddie Obestämd

UlrikaD
1

#7 De brukar få plats i knät de också. Annars gör de plats:)

animal-lover
0

Freddie ser väldigt avslappnad ut, måste vara riktigt bra massage Flört

UlrikaD
1

Är det kärlek så är det! Tror inte de där två varit på varsitt håll många sekunder sedan Tango flyttade in.

Fast att det var så allvarligt kunde jag ju aldrig ana förstås.Tungan ute

animal-lover
0

Bra att dom kommer överrens :) Freddie saknar nog sin bror lite, Balthazar är ju oxå stor och så har han lite längre päls (nästan semi-långhår) Skrattande

FerretCrow
0

Illerhanar kan börja brunsta i december. men snygg kombo iaf ;)

UlrikaD
3

Måste ju iallafall kallas mjukporr när det är angora inblandat.Tungan ute

Gottfridsson
0

Härligt att dom är bra kompisar, men du får förklara för Tango att det är tjejer som får småpälsar. Fast det är ju inte säkert att han vill lyssna på det örat Flört

FerretCrow
0

#14 jo men det är ju inge fel att vara lagd åt fel håll heller ;)

[Nathalie62]
0

Mjukporr på iller iFokus :-D

Gottfridsson
0

#15 jo, det blir ju inga oväntade valpar på det viset Glad

FerretCrow
0

#17 nej precis. men man ingen av dom kanske vill bli pappa till jobbiga barn/tonåringar ;)

ElinaPersson
1

#15 "jo men det är ju inge fel att vara lagd åt fel håll heller ;)" Fnissade lite åt den där meningen Skrattande "Inge fel att vara lagd åt fel hål heller", så vilket håll är fel? Flört sorry, haha!!

UlrikaD
2

Tango låter hälsa att han är en mycket vidsynt iller. Han diskriminerar ingen oavsett kön, färg eller nationalitet.

Är man snygg så är man snygg, då är det bara att köra på.

Sen tror jag att någon skvallrade om hur valparna förra året jagade runt, busade och hängde alla i svansen och jag vet inte om han är mogen för ansvaret.

Förra gången han fick valpar så flydde han ju landet och sökte vittnesskydd i Sverige!Tungan ute

ElinaPersson
0

#20 Haha du är för rolig du Ulrika Skrattande snart går jag på jullov, du kan inte skicka några pälsar med posten så jag inte blir så ensam i jul? Oskyldig

UlrikaD
0

Du kan få passa allihopa om du vill, men du får hämta själv.

ElinaPersson
0

#22 Sålänge dom uppför sig! Flört

UlrikaD
1

#23 Illrar? Uppföra sig? Det var väl dagens asgarv.Skrattande

Sophey
0

HAHAHA mjukporr det var roligt! men du far saga till honom att inte slosa pa energin for jag vill ha en gwentango Cool

Medarbetare på matlust

UlrikaD
0

#25 Tyckte nästan jag var lite rolig själv där faktiskt:)

Det är väl bra att han över så kan han ta en Tango med Gwen sen när det är dags.

Sophey
0

"Ta en Tango med Gwen" det var roligt Cool

Medarbetare på matlust

UlrikaD
0

#27 Jag är full av fyndigheter idag;)

Sophey
0

Jag marker det! Skrattande

Medarbetare på matlust

ElinaPersson
0

Jag paxar oxå en Gwen bebis! Fast de gjorde jag ju för längesen XD

UlrikaD
0

Det är lugnt, Gwen håller räkningen. Fast än så länge är hon inte det minsta intresserad. Hon hade ju sin date förra året med en hårig karl och det var väl sådär kul tyckte hon. Mycket jobb och väldigt lite verkstad liksom.

Ingenting går ju upp mot mamma Molly ändå.Skrattande

#30 Fast du skulle ju ha en Gwen X Freddie bebis istället, vilket ju blir lite svårare att ordna.

FerretCrow
0

#19 haha tänkte aldrig på det *GARV*

ElinaPersson
0

#31 Ja det blir ju väldigt svårt Rynkar på näsan men om du väntar ska jag ringa veterinären och fråga om kulorna möjligtvis finns kvar i någon kvarglömd soppåse Oskyldig *ewww*

Därför får Tango duga med tanke på att han är så fäst vid Freddie, då har vi iaf något gemensamt Skrattande

UlrikaD
0

#33 Asg! Ta det näst bästa liksom. Freddie ställer nog upp och är barnvakt sen.

ElinaPersson
0

Det hoppas jag han är, eftersom jag behandla han så bra Skrattande