Jul REA FireFlames Syhörna

så söta saker! :D
så söta saker! :D

#2 Tack tack
kan verkligen rekommendera att köpa från Erika :) riktig fina saker som illrarna älskar! :D
Välkommen till ferretplanet.se :)

#7 Tack. ja dina illrar låg i kuben hela classic. tror dom var ut enbart när dom hade sina behov ;)
Snygga saker du sytt! Den i #0 var ju både julig och Amerikainspirerad 

#9 Tack. jo det är ju klart illrarna oxå ska ha det lite juligt ;)
#8 precis hahah :) även här hemma blev det ett favvo ställe ;)
Välkommen till ferretplanet.se :)

#11 Härligt. visa gärna kort om du har ;)

puff

puff
Fick ju hem en kub och en hängmatta med Frysa, kan det ha varit från dig kanske? :)
Man har varit sugen på att köpa, samtidigt som jag gillar att sy själv är jag inte lika skicklig som dig ;) Fin-fina saker!

#15 Har du bild eller kan beskriva hur dom såg ut?
#16 Tänkte ifall du visste att Frysas ägare beställt av dig ^^ Kan ta bilder imorrn :)

#17 nej ingen beställning men jag sponsrade classic med kuber
Har varit borta och kikat på hus idag
så glömde helt bort att ta foton och nu är jag för trött.
Men det är en kub i rött/lila/gult med ett gult fotavtryck (från människa) i fleece, samt en hängmatta med ett mönster av massa djur i buskage. Båda ser välanvända ut och Frysa flyttade ju tillbaka till uppfödaren innan Classic.
Svårt att beskriva, men att ladda upp bilder med vårat slöa internet är pain :/

Nilam denna kanske? http://www.ferretplanet.se/Stor_iller_hus-176.html
Ja, liknande den :) Fast foten och hålet sitter tillsammans på en röd sida :P

Jo men då kommer den nog från den där butiken då hon har lite olika. jag har valt att ha vanligt tyg på utsidan då det inte töjs ut på samma sätt då och blir lika snabbt sliten plus att det finns mer olika mönster ;)

putt
#19 Jag tror de har köpt från Ferret Planet, hon har en avdelning med hemmasytt. Själv så köper vi väldigt sällan hängmattor, puffar, kuber och liknande saker eftersom jag syr sådant själv.

Vi kan köra lite auktion på detta oxå som roligt. kan nog starta en tråd om det imorgon kväll om intresse finns?
Wow, du är duktig! :)

#26 tack
FerretCrow är skitduktig!! Har ett set av henne som är jättemysigt och uppskattat här hemma. :)