Nystart på Ifokus!
Hej!
Nu har Åsa gett mej förtroendet att vara Sajtvärd här inne
på obestämd tid, hon har alltså fortfarande rätt att komma
tillbaka om och isåfall när hon känner sej redo.
Jag tycker såklart att det är väldigt spännande och har
massa planer men till en början är det mest uppdatering
av hela sidan så i förhand vill jag be om ursäkt för röran
som kan komma.
Förutom att jag är ny idag som sajtvärd så har även
JossanH blivit Medarbetare,
är väldigt tacksam för det och vet att hon kommer vara
en superbra Medarbetare, välkommen Jossan!
Jag har bytt användarnamn för värdskapet och hette här förut vermonica.
Om någon har funderingar eller idéer är ni välkomna att höra av er.
Ha en fortsatt bra dag!
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

vad kul! :D (jag är en av de skumma folket som ser fram emot att få se hela sidan lite halvrörig bara för att kunna se ännu mera fram emot resultatet) ;) kanske det kan bli ordning på torpet snart då =)
Välkommen som Sajtvärd :-)
Yeay!
Det var på tiden att sajten fick en värd, och jag tror att du kommer göra ett bra jobb. Ser fram emot en nystart av sajten, det har jag sett fram emot 
Paulina

Tack allihopa!
Chansen är stor att jag syns ganska lite till en början, är mycket som behöver uppdateras.
Ska göra mitt absolut bästa för att få och hålla sidan uppdaterad, få den att kännas levande och hålla en trevlig stämning.
UPPFÖDARE; Har mailat alla som inte har en uppdaterad annons i den nålade uppfödarlistan, så kolla gärna inkorgen här och/eller mailen som står i tråden eller på eran hemsida.

Helt underbart verkligen ;)
Det ska bli roligt att det händer något, framför allt att saker blir uppdaterade. Att det kan bli lite rörigt har jag full förståelse för och ser fram emot en förnyelse av iller.ifokus 
Lycka till båda två!
Jätteroligt att vi får en aktiv värd här på iller.ifokus. Det är bra att Åsa låter dig ta över (tillfälligt) om hon inte har tid. Det är inget konstigt att under vissa perioder av livet ha fullt upp med annat, kanske viktigare eller mer akuta saker, men då är det bra att ta hjälp så här :)
Lycka till med att få ordning på allt :)

#6,7,8 Tack, tack och tack!
Även om jag älskar den här sidan, framförallt det den har varit och jag hoppas att få den att bli igen så för Åsa's del så förstår jag absolut att det finns saker som måste få komma före.
Är otroligt glad över den här möjligheten.
Surtanten instämmer med föregående kör. Välkommen som ny Sajtvärd. Ser fram emot att få en uppdaterad sida med intressanta inlägg.
Hillbiörns illrar finns på Facebook.

#10 Tack, tack!
Madde har glatt mej med att hon vill stanna som Medarbetare.
#11 Det var bra nyheter att hon vill vara kvar som Medarbetare :)
#11 Roligt att någon av de tidigare medarbetarna stannar :-)

ja har varit medlem länge på denna sida oxå .. å ja skulle kunna tänka mig å vara Medarbetare.. mvh katta

kan lägga till att ja har varit medlemm sen 2007 ^^ så ja vill gärna hjälpa till

Vill med detta inlägg tacka Veronica för att hon hjälper till med sidan. Och att inget kan glädja mig mer än att mitt skötebarn får den omtanke och omvårdnad som den behöver. Då jag själv har mitt liv fullt med annat, som jag inte tänker gå in på här. Så är detta den absolut bästa lösningen.
Och oavsett vad många tror så har jag inte tjuvhållit på sajtvärdskapet för att vara jävlig. Men jag vill inte släppa ifrån mig iller.ifokus. Jag har lgat massor med tid och pengar p åatt marknadsföra sidan. Och kommer fortsätta att göra reklam för sidan med. För det är den värd. Och kommer bli ännu mer värd det nu när gulliga Veronica har gått in som värd.
Lycka till vännen. Och jag finns en mail bort om du vill något.
Kram Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#14, 15 Ni är många som har erbjudit er hjälp, vilket jag är väldigt tacksam för, vill inte att någon tror något annat!
Känner nu till en början att jag vill få lite mer ordning på allt här inne och framför allt lista ut hur allt fungerar för att kunna se vilken hjälp jag kan komma att behöva, om det är okej att säga så.
#16 Tack igen Åsa, du vet ju redan hur mycket jag uppskattar det här!
Nu när jag går igenom bit för bit av sidan kan jag verkligen se hur mycke arbete du lagt ner på sidan, även om jag redan förut tyckte du gjort mycket.
Framförallt hur mycket längre tid allt tar än vad man tror och då har jag egentligen bara uppdaterat vissa delar, det mesta tror jag knappt är märkbart för er medlemmar.
Nu ska ingen tro att jag klagar, tycker bara att det är roligt!
Kommer med största sannolikhet dyka upp något mejl från en ibland väldigt förvirrad jag:)
Så roligt att det börjar hända saker på iller.ifokus 
Uppskattar att uppfödarlistan blivit uppdaterad. Att nåla artikeln om valpköp var en bra grej, mycket lättare för intresserade att hitta och bra är den.
Va roligt med lite nytt "blod" !!!
Alltid roligt med färska ideer 
Välkommen och Lycka till !!
/Anki
#16 Hoppas du orkar komma igen längre fram
.
Hillbiörns illrar finns på Facebook.

#19 Tack!
Nu hoppas jag att de flesta sett förändringarna, en välkommen-till-ifokus tråd är på väg istället så tar bort "nålen":)
Grattis & Välkomna 

#22 Tackar:)
Kul!