Nya hemsidan
vet inte om detta räknas som reklam då de är om mina illervalpar delvis. Men i så fall får du hojta till Åsa.
Nu är den inte riktigt klar men de kommer väll hoppas jag. Pular lite när jag orkar.
Det är inga problem! Kul att du fått upp sidan igen! vad hände med den gamla?
jag lägger den under kategorin Iller uppfödare om det är ok?

#0: Det är okej. Du föder ju inte upp dina illrar som farmarillrarna i små burar. Så du är välkommen att visa dina bebisar :-)
Om du vill kan du dessutom sätta ihop en presentation av din uppfödning som jag lägger upp som en artikel där bara din uppfödning och dina avelsmål finns med.
Om du går in under artiklarna så ser du att klarsferrets har en sådan.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Okej tack :)
Ska se vad jag kan knåpa ihop.

Fin hemsida men svårt att läsa texten ibland då du har svart text mot mörklila bakgrund! Annars såg den seriös och bra ut. :-)
jag fick virus varning när jag gick in på din sida så jag törs nog tyvärr inte göra det igen :(
Jasså fan va skumt. Då e de freewebs som e skumt :(
Jag fick oxå upp en sidan om att man skulle installera nått program vet inte om det är freewebs reklam har fått liknande popup fönster från en annan freewebs sida..
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Här kan man läsa mer om "viruset" på ett virusprograms hemsida http://securityresponse.symantec.com/security_response/writeup.jsp?docid=2006-012017-0346-99
Man skall alltså INTE installera programmet som den rekommenderar!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Ful reklam må jag säga.. Själv slipper jag allt sånt med schyssta program som blockerar..

QueenTizzan, vilken färg är valparna?
Viltfärgade.
Nu kommer jag inte ens in på sidan för man måste instalera nåt skit.
Jag ska tvinga mannen att fixa till vår hemsida på vår egen server. Men han har blivit så anti hemsida så då tänkte jag ta saken i egna händer med en sån där sida. hehe.
Jag e för lat att lära mig själv ;)
Lättare när allt e klart redan och man bara klistrar in. hihi

hehe jaha okej.. du vet inte nån som kommer att få pasteller i kullen i år? min uppfödare jag hade en garanterad valp ifrån fick sina valpar men dog senare..så man är på ett väldigt deppigt humör just nu…

På min kompis Freewebs sida så får man upp samma meddelande… :(
skumt :(
SKIT SIDA!!