Klösträd
Så fin, var köpte du den ? Skoj att illrarna gillade den !
#5, Ska jag in och kika.
#2 # 8 Ja det är roligt att dom ville undersöka den. Jag hade ju faktiskt en plan med detta köp och det var att våran älskade Lillstrumpa skulle (pip) i våran fina soffa som hon kloar på alldeles för ofta. Men ännu har hon inte förstått vad det är hon ska göra trots att jag ligger på knä vid trädet och kloar järnet för att visa 
Det finns många roliga träd där. På en annan sida fick jag erbjudande att köpa en likadan fast i grått men då för 1500:- alltså 800:- mer för färgen ;) 
Jag ville ha Strumpa med på en bild men hon lekte i röret här syns hon lite iallafall (i röret)
Måste säga att Hobbe & Strumpa ser ut att vara rätt nöjd med klösträdet. =) Trots att det är lite högt.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Finfint!
Ang. kloandet på soffan, beror dock på var det är, så finns det smarta vinkelbara "kloskivor" på djuraffären att sätta på hörn eller kanter:)
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
#11 Vad roligt att du tycker det 
# 12 Det kan vara en lösning tack
varför hon kloar vet i tusan men ibland vill hon in under soffan och det är bara 3 cm som hon ska försöka klämma sig in igenom och då krafsar och drar hon sig in. Men ibland är jag helt övertygad om att hon gör det för att få uppmärksamhet det är skojsigt att retas lite med matte som försöker vara så lugn och pedagogisk