OT: Bugg eller virus?
Jag är rätt förvirrad för extremt massa gamla inlägg har plötsligt börjat dyka upp, som så att säga "puttat" upp sig själva, dvs sätter sig själva som senaste inläggen, fast inget nytt skrivits i dem.
Är det bara jag som ser detta eller är ni andra åxå drabbade. Vad beror det på?

Ja ser det oxå?!
jo jag undrar med:P
Skönt att det inte bara var jag då!?! Visst är jag trött men började kännas väldigt underligt ändå…
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

samma här…började undra om jag fått någon infektion från Marw som satt sig på hjärnan… Déjà Vu

Haha, jo det har hänt här med. skumt.. :S

Känns som något virus eller skit som tagit sig in på iFokus servrar… Eller så är det killarna därborta som fipplar i nån ny funktion som ställer till det… *spekulerar och tittar mot himmelen och undrar när ifokus-gudarna ska förklara*
Buggen å Viruset kallas för sara och Åsa ;) Det är vi som håller på med vårstädning bland kategorierna.
Vi ber om ursäkt för att det ser ut som det gör, men snart har vi städat bort alla damråttorna ;)

Mohahha….Bugget å Viruset…

genom att lägga ut dem igen? Hmm…är det verkligen rätt idé?
KnasFior
nja vi lägger inte ut dem igen, men så fort man flyttar eller redigerar en artikel så hamnar de automatikst längst upp. Så det är inget vi kan göra något åt tyvärr ;)

aha…det är så det går till :o)

Klart man kan göra något åt det… Bara att inte redigera 

Ja men klart dom ska redigera det behövs som sagt vårstädning överallt! Så vi ska va glada över deras slit!

Dem e duktiga små värdar och extremt aktiva…
Ja menar Åsa sitter ju uppe vid 5 på morgonen och skriver =P
Vi redigerar inte, utan rensar bland kategorierna. Så det kanske blir lättare för folk att veta vart de skall lägga sina trådar. Mer lättöverskådligt- Därför måste man flytta varenda inlägg eller artikel för att kunna ändra en kategori. Oh detta tar tid skall ni veta.. så ni får nog stå ut med detta ett tag till ;)

eftersom jag e ny här så får jag läsa gamla inlägg som kan vara intressanta så för mig gör det inte så mycket =)

Vi har fått in många klagomål om antalet kategorier. Att sitta och flytta inlägg ifrån en kategori till en annan tar sin tid. Då vi flyttar dem hamnar de som sarae tidigare sagt automatiskt högst upp.
Vi ber så myket om ursäkt för det obehag detta tyvärr kan orsaka er men ber er ha överseende. Snart ska vi förhoppningsvis vara klara med dem omflyttningen av de olika inläggen till rätta kategorierna. Vi kommer också ha döpt om en hel del kategorier för att underlätta för fler att hitta på rätt ställe att läga sina inlägg.
Ber er så vänligt om överseende med oss i detta.
Mvh ÅsaF Sajtvärd på iller.ifokus
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Säger ju det =P aktiva Åsa

#17 Ingen fara. Är bara glad att ni orkar ta er tid! Great job! :)

Ni är jätteduktiga och gör ett fantastiskt jobb! Och jag tycker det är jätteroligt att se alla gamla inlägg som jag inte har läst=)
ÅsaF (Bugg) Sarae (Virus)

#21: *morr*
Audiatur et altera pars

Ha, ha imorgon ska jag hem till Virus, Asgarv!!
Schysst! Passa dig!
#7: Freja vaknade nyss till liv och undrade vad husse hade så roligt åt….
Jag förklarade för henne att alla "damråttorna" här på forumet är omöjliga att städa bort!!!!

Hoppas ni blev mer nöjda med den nya uppdelningen och de nya grupperna.
Antalet grupper har nu minskats ner med 13 stycken. ;-)
Audiatur et altera pars