sov gott Skit
I fredags morse somnade Skit in.. Han var en speciell pojke. Han var liten och söt med peppparkornsögon med tänder vassa som nålar. Plånbokstjuv som dök ned i besökandes väskor. Kräsen som få men älskade att bära runt på råa potatisar och lökar.. Med dig försvann inte bara en kär familjemedlem, med dig försvann även den sista biten av min första underbara trio.. hälsa till Dexter och Pegasus, älskar er alla
Sajtvärd på Iller.ifokus
Sov gott
Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Sara
Sov gott
Välkommen till ferretplanet.se :)
Beklagar…
Sov gott finaste Skit, kommer sakna dig massor. Vem ska nu stå på fåtöljens armstöd och iakta mig när jag sover över? Och springa lite under täcket. Eller snabbt sticka fram huvudet från under soffan och ge mig ett bett i hälen? Hälsa mitt grabbgäng också, ni är alla så otroligt saknade. Tack för alla minnen!

beklagar och vila i frid skit =(
Lilla Skiten då.. Beklagar!
Paulina
Beklagar :-(

Beklagar verkligen.
Va tråkigt
Sov gott Skit, han har det bra med sina vänner ska du se.
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo
Åh, Beklagar
.
Jag minns när vi hämtade honom hos Elin. Gud så söt han var!
Sov gott Triton..
Beklagar sorgen :(
Beklagar =(
Sov Gott Triton
Men nej.
Så ledsen jag blir att läsa det. Beklagar verkligen sorgen. Men han har dem andra som tar hand om honom nu.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Beklagar sorgen 
sov gott
Beklagar så hemskt mycket Josefin :´(
Hälsningar Malin

Beklagar :(

Beklagar sorgen igen. Lilla räkan då!
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Beklagar sorgen. Många kramar till dig!!
Det känns lite konstigt att inte göra medicin till honom morgon och kväll.. Denna gången var första gången vi inte gav lugnande innan utan han injecerades direkt i buken. Det tog inte mer än kanske 3 sekunder så var han borta. Mitt i ett vetegrodds-slick. Snabbt och smärtfritt.
Man saknar hans steg på golvet. han galloperade nästan alltid och då lät det som att han dunkade i ena bakbenet i golvet vid varje hopp så man hörde alltid om det var han som var uppe och tassade.
Jag har många härliga minnen med honom. Här är en bild på Dexter som ligger och sover på Skit..
Sajtvärd på Iller.ifokus

Jag kan ibland höra Lurvas steg på golvet när jag är precis nyvaken. Han gick också på ett speciellt sätt. Men när jag tittar upp så är han ju naturligtvis inte där. Eller så var han det.
De kommer alltid att finnas runt oss och de kommer aldrig någonsin att falla i glömska.

Sov gott lilla Skit!
Vilka underbara bilder!! Alltid lika hemskt när en familjemedlem går bort..
Jag beklagar Jossan. Sov gott lilla Skit
Mvh Jenny
Det märks i lägenheten att Skit inte är kvar. Idag var det inte massa stök kring att sära så att Skit och Willa inte behövde ryka ihop, dvs skit inte behövde döda willa ..:) Jag saknade det! En stor personlighet är borta, men vi pratar om honom..och tänker på honom. Fina skit. Bifogar en liten bild på mig och skiten!
Vila i frid! Beklagar sorgen. 

Lilla Skit, fina bilder ni lagt upp.
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus