Iller h*lv*te!!!
Kan bara säga att buffy är nu en hårsmån ifrån att bli en pälstoffla!
Har just nu en valphage som avgränsning mellan vardagsrum å hall, eftersom hitteillern bor där. Och Buffy å stitch e som dem e..gillar inte andra illrar, mörda mörda.
Senaste halvtimmen ha buffy suttit å kraffsat frenetiskt på gallret. Detta gör hon varje dag då hon vill käka upp tösen. Plötsligt hör jag ett skri. Rusar upp å ser att buffy fått halva kroppen ut genom gallret, å mellan käkarna har hon tösen som skriker för glatta livet. Det tar mig flera minuter att få loss dem…det enda som hjälpte var att få buffy att hugga mig istället. Slänger in argbiggan i transporten för time out. tar ut henne efter en stund för att gosa, men icke, får ännu ett par bett som tack…å så har hon fortsatt nu…hon e så förbannad att hon bara smyger runt här hemme å väntar på minsta chans att sätta tänderna i dumma matte som släpat hem en äcklig tjej. Snacka om riktigt taskig pms attityd på den illern….
nån som vill ha henne? just nu säljes hon billigt.
Kan det inte vara svartsjukan som spelar in väldigt mycket då tror du?
haha skulle kunna ha henne som föda åt Pegasus… han är likadan, fast han biter inte mig då, men alla nya illrar ska bara dööö!
Sajtvärd på Iller.ifokus

Stackare…ja både du o Vilse-flickan. Ser scenariot framför mig där Buffy siktar in vilken åder hon ska ta nästa gång. Men…gör som jag gjorde idag. Passa på att fixa läppar som Angelina Jolie skulle bli grön av avund över
Jo buffy e extrem svartsjuk av sig…det vet jag sen innan…så jag e inte ett dugg förvånad ;) vad som chockade mig var att hon kom emellan en valp hage det ska hon inte kunna
#4 finns ju en anledning till varför det heter VALPhage liksom… ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus
#4 ja men det är ju så att dom kan ju bara dom vill dom små jäklarna ibland hehe
Hahaha, pälstofflor.. *asg*
#7 ja det höll jag på att asgarvar ihjäl mig åt när jag läste
hehhe men jag menar ju allvar ;)
Fortfarande ingen som vill ha henne?

Mohaha… Heja Buffy Friskt humööör Det är det som susen göööör! Go Buff Go Buff (inte mot andra illrs, men mot mamma) HEJA BUFFY! Hejarklacken hejar på Buffy!!!
#10 morrr nu tänker jag inte prata mer med dig *fnyser föraktfullt*

Jag vill ha, men kan inte atm =(

#11 klart du kommer göra gumman ;)

Buffy som var så snäll och gosig mor mig=) leverar du?
#14 nej, men hon får plat i ett litet kuvert! hon kommer med posten ASAP!

ja men det är lugnt om du skickar henne så hämtar jag ut henne på ica sen då
Jag kan hjälpa dig!
Vi kan mötas på halva vägen
Mvh Jenny

aaaa det låter fint.. "vi vill ha det där kuvertet som bits tack"
Sara du vet väl att det finns andra i Skills som kan vara akuthem oxå?
Sara

haha, ja hon är för gosig. Buffy som var sååå snäll ihop med min Crazy. jag tror allt är mattes fel jag.
Så ta en tugga till du Buffy gumman.(av matte alltså) ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
ja….allt e mitt fel..suck ;) hehehe nejdå…men buffy e inget fan av att ha andra illrar i sitt hem helt enkelt. Osociala unge…suck

Jag håller med #19. Behöver du hjälp så skrik till. Jag, eller Linus då, bor inte alls långt borta och kan ta henne (inte buffy utan den andra). Även om du bara behöver hjälp i en timme, eller tills vidare..
#22 va gulligt! Just nu har det faktikst löst sig däremot, men det kommer garanterat fler sånna här tillfällen å då är det bra att ha lite akuthem som kna ställa upp…
Suck..ingen som vill ha buffy då? hehhe

#23 släng hit henne då, kan vi se om lucifer lever upp till sitt namn ;)

jag har ju redan anmält mig=p… bara att stoppa i brevlådan
#24 haha hon har faktikst bankat skiten ur Lucifer sist de träffades för ett par år sedan ;) Men vem vet, han kanske har kaxat till sig hehehe ;)
#25 hon kommer hon kommer…fick bara lite strul med att klistra igen kuvertet..huggtänderna komm emellan min tunga å klistret så jag har lite för ont just nu får att testa igen ;)

#26 Haha, jag visste väl att han var mes innerst inne, oavsett vad linus säger.. :)
Du kan maila hit henne på en gång om du vill
Mvh Jenny

ja eller prova att smsa över henne..

#29 tror mms är bättre :P

Kör det över pm vet jag :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ja… det är helt klart en ide
Skicka hit henne så kan Betty och Bianca få nån att jaga ;)
oj värst va intresset blev högt nu då ;) ehh ni vet vem buffy e va? det e inte för inte hon heter Buffy - liten å ettrig
men mne..jag kanske ska starta en budgivning på henne hehe
#33 Men Athlaz är ju helt solo här….
vi vill osso ha mera päls och leka med
Mvh Jenny
#35 ingen fara! det e bara att skicka hit Athlaz så slipper han vara ensam ;)
Men jag tycker ju om honom fortfarande
Mvh Jenny
jaja var inte så petig nu ;)
Sarae, Din päls som du har på avitaren, vad har den nesan? SÅÅÅÅ söööööt
Mvh Jenny
#39 söööt ungen!
#40 han har grädde på nosen…han kom åt ett fat med grädde kvar från en semla…hehehe
Gulp….