Iller iFokus

Iller

Etikettlänkar
Läst 2289 ggr
Soffi
0

Illermassage

Nån som är sugen på att massera sin lilla pälsboll? Illern i filmen ser ut att älska det!

http://www.youtube.com/watch?v=cp3Lxo9F3CY&mode=related&search=

Norrskenets
0

åhh va mysit det såg ut, ska testa det när jag får hem illervalpen=)

babsan
0

haha, va gulligt :P… ska oxo testa på Bab´s men det får bli ikväll, för på dagarna äre bara lek som gäller :P….

babsan
0

Jag masserade henne nyss, o hon avgudade det, hon somnade så jag fick putta upp huvudet på henne så att jag kunde klia henne under hakan =D hon va såå söt :)

sarae
0

jaha…här gick det ju mindre bra. Ingen sitter still så länge. Med rickie blev det en ren brottningsmatch . han försökte först putta bort mina händer med tassar å klor, sen slutade med att han frenetiskt högg efter mina fingrar å sög sig fast i min tumme…så särskilt avslappnande var det INTE….suck! Det e fel på mina illrar…igen

LeeLoo
0

jag arbetar som massageterapuet så mina illrar är vana vid massage. Jag kan verkligen rekommendera er alla att ge era illrar massage då lugn & rohormonet oxytecin frigörs i kroppen och det i sin tur har många bra effekter på djur som på människor.

sarae
0

#5 men hur får man dem att ligga still? här e det panik å bus så fort man petar på dem! ska man slå dem medvetslösa eller nått innan? hehehe

HannaM
0
Robinsnel
0

här gillar alla utom woodo..

JossanH
0

har inte sett filmen jag brukar köra lite massage på Triton då o då. När han är trött så brukar han älska att hänga över axeln eller ligga i knät där man ska "dra i" och massera skinnet på honom… då ligger han med tungan lite ute och vet knappt vart han ska ta vägen efter en stund… så himla mysig han är då!! :D

Sajtvärd på Iller.ifokus

UlrikaD
0

Jag är utbildad hundmassör och har testat på mina illrar länge. De som uppskattar det mest är Erik och Oliver. Den som absolut inte har tid är Snuffe. Och de man kan massera typ en gång av tio är Grizzly och Lurvas.

Velsan
0