Iller iFokus

Iller

Etikettlänkar
Läst 2289 ggr
Soffi
0

Illermassage

Nån som är sugen på att massera sin lilla pälsboll? Illern i filmen ser ut att älska det!

http://www.youtube.com/watch?v=cp3Lxo9F3CY&mode=related&search=

Norrskenets
0

åhh va mysit det såg ut, ska testa det när jag får hem illervalpen=)

babsan
0

haha, va gulligt :P… ska oxo testa på Bab´s men det får bli ikväll, för på dagarna äre bara lek som gäller :P….

babsan
0

Jag masserade henne nyss, o hon avgudade det, hon somnade så jag fick putta upp huvudet på henne så att jag kunde klia henne under hakan =D hon va såå söt :)

sarae
0

jaha…här gick det ju mindre bra. Ingen sitter still så länge. Med rickie blev det en ren brottningsmatch . han försökte först putta bort mina händer med tassar å klor, sen slutade med att han frenetiskt högg efter mina fingrar å sög sig fast i min tumme…så särskilt avslappnande var det INTE….suck! Det e fel på mina illrar…igen

LeeLoo
0

jag arbetar som massageterapuet så mina illrar är vana vid massage. Jag kan verkligen rekommendera er alla att ge era illrar massage då lugn & rohormonet oxytecin frigörs i kroppen och det i sin tur har många bra effekter på djur som på människor.

sarae
0

#5 men hur får man dem att ligga still? här e det panik å bus så fort man petar på dem! ska man slå dem medvetslösa eller nått innan? hehehe

HannaM
0
Robinsnel
0

här gillar alla utom woodo..

JossanH
0

har inte sett filmen jag brukar köra lite massage på Triton då o då. När han är trött så brukar han älska att hänga över axeln eller ligga i knät där man ska "dra i" och massera skinnet på honom… då ligger han med tungan lite ute och vet knappt vart han ska ta vägen efter en stund… så himla mysig han är då!! :D

Sajtvärd på Iller.ifokus

UlrikaD
0

Jag är utbildad hundmassör och har testat på mina illrar länge. De som uppskattar det mest är Erik och Oliver. Den som absolut inte har tid är Snuffe. Och de man kan massera typ en gång av tio är Grizzly och Lurvas.

Velsan
0

jag brukar massera dem så för att få dem att somna på mässor å tåg å sånt :)

LeeLoo
0

#6 det är lite trixande, men gör man det tillräckligt många gånger så kommer de att börja gilla det och vilja ligga lite längre. Börja med korta stunder, bara några sekunder & utöka eftersom. Det kommer förhoppningsvis att lyckas till slut & illern kommer att bli mer harmonisk.

ferretgirl
0

Vilken myspåse till iller, påminner lite om Kahn som kan vara så kelig ibland. Då kan man hålla på så med honom, ibland upp till 30-45 min långa sessioner, och han bara myyyssssser

TottsiGirl
0

Såg riktigt härligt ut men jag säger som sarae ted har inte heller tid att ligga still så länge finns allt fö rmycket kul att greja med.. tyvärr..

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Nettan
0

Turbo är en kille som älskar lite massage. Han tappar grepp om tid och rum när jag tar tag med spretiga fingrar i pälsen och liksom kramar och drar den uppåt. Jag lyfter lite i pälsen.

Han ligger hela tiden och slickar i luften. Många gånger faller han i trans med "oseende" ögon. Ofta får jag en liten mysskunk som tack…som idag.

AlbaStiffler
0

Tyckte mer att det såg ut som om de plockat upp en sovande iller som de sedan masserade… hehehe… Den såg ju helt utslagen ut.

Mina skulle inte heller ligga still vidare länge. Det kittlas ju på magen… Att bli kliad med naglarna mellan skulderbladen är däremot superskönt…

TanjaS
0

Prova på Tessie innan nej de ville hon inte hon ville ju busa ju tokiga matte :0)

Sara
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Funny tänkte mest på hur hon skulle kunna smita.

Sara

Sara
0

Trazan däremot LÖÖÖVED IT!

Sara

Sara
0

.

Sara

Sara
0

.

Sara

Sara
0

Åså lite rumpmassage. Skrattande Alltså låren och rumpknölarna.

Sara

AlbaStiffler
0

sara> Hur gammal är tarzan? Vilken snygg mage och svans, ser ut som min 7-åring här hemma…

Sara
0

Han är 6 år.

Magen har inte fått nån päls efter ultraljuden i vintras och han har hormonproblem som gör att nästan all underhull är borta och svansen och rumpan är helt kala. Han går på Lupron men det har inte hjälpt nu (mer än för prostatan) efter vårfällningen så jag ska diskutera ev. operation med veterinären när han ringer upp.

Sara

TottsiGirl
0

ÅÅ sara Trasan e helt enkelt bara helt underbart!!  Charmtroll Kyss

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

AlbaStiffler
0

#24> Låter ju lajbnas…not. Trist med alla dessa sjukdommar. Söt är han iaf.

Sara
0

# 25 26 Tack, han är verkligen en personlighet.

Sara